Ben yine dayanamayıp bölüm yükledim! Geçen bölüm yorum yapan ve beğenen herkese çok çok teşekkür ediyorum buradan topluca.
Bu arada hepinizin merak ettiği bir konu var ki sanırım hikayeyi facebookta okumuş olmanız. Evet, bu hikayemin birkaç bölümünü daha önce Facebook'ta yayınlamıştım fakat devamını burada getireceğim. Yani bölümlerin biraz tanıdık gelmesi normal ama böyle devam etmeyecek çünkü dediğim gibi devamını buradan getireceğim.
Bir diğer noktada ilk bölüme gelen ilgi yeni başlamış hikayem için beni tatmin etse de 2.bölüme olan ilgi yarı yarıya düşmüş durumda. Her anlamda hem de. Okuyan herkes ufacık da olsa fikrini beyan eder ve de köşedeki yıldıza dokunup beğendiğini ifade ederse çok çok mutlu olacağım.
Şimdiden herkese teşekkürler!
İyi okumalar...
ALİ ÖMER EREZ
CEMRE SOYLU
SAHNE 3
"Evrenin Evlenin Deme Şekli"
"Ne?" Cırlak bir ses Ali Ömer'le bakışmamızı bölüyor ve idare etsem mi etmesem mi ikilemini yaşamama müsaade bile etmiyor. Mecburen sesin kaynağına dönüyoruz yanımdaki yabancıyla. Adamla sözlü olup yabancı gibi görmekte saçmalığın daniskası oluyor tabi bu sırada. Sahi bu yabancı neden her yerde karşıma çıkıp duruyor?
"Sözlüm ne demek?" diyor Zeynep denen kız saf bir öfkeyle. Birden bire hanımefendi kimliği yok oluyor ve içinden resmen çingene çıkıyor, şaşırıyorum.
Neyse ki yanımdaki adam benim kadar şaşırmıyor, alışkın böyle çirkef kızlara belli oluyor.
"Sözlü kelimesinin sözlük anlamını mı istiyorsun?" diye soruyor buram buram alay kokan sesiyle. "Açıkçası Zeynep'çiğim, sözcüğün kökeni epey eskiye dayanıyor ama sana şimdiye göre cevap verirsem; evlenmek için birbirlerine söz verip yüzük takmış kimseler, sözlü olarak görülüyorlar. Bu yanımda gördüğün güzellikte sağ olsun beni kırmadı ve evlenme teklifimi kabul ederek benim olacağına söz verdi. Dolayısıyla şuan da benim sözlüm... Yakın zamanda level atlayacağız ama. Sözlülük evresinden evlilik evresine geçeceğiz inşallah."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI DAMAT(Tamamlandı)
Humor"Gülmeyi sevenlere ithafen..." Bir derginin genel müdürü olan Ali Ömer Erez; görünürde çapkın, hovarda ve ciddi ilişkiden kaçan bir adamdır. Tamamıyla tesadüfi olarak esas kızımız Cemre Soylu ile tanışır ve art arda gelen talihsizlikler sonucunda ke...