SA gençlik!
Bu sefer uzun bir bölümle geldim.
Yine çok bekletmedim ama bundan sonraki geliş hızımın size bağlı olduğunu ne yazık ki belirtmek zorundayım.
Neden diye soracak olursanız; dün geçmiş bölümlere bir göz attım ve aldığı vote oranlarının şu anki bölümlere göre daha fazla olduğunu gördüm. Çok önceki bölümlerden de bahsetmiyorum, yanlış anlaşılmasın! Şundan üç dört bölüm öncesinde oranların fazlalığından bahsediyorum. Yani demek ki istenince bu oranlar artabiliyormuş dedim kendi kendime ve böyle bir karar aldım...
Sınır koymaktan nefret ediyorum ki hiçbir zaman da hiçbir hikayem için sınır koymadım. İlgiyi de takdiri de sizin inisiyatifinize bıraktım. Dün fark edene kadar bu oranlardan çokta memnundum ama dün daha fazla olabildiğini görünce neden daha azına kanaat etmek zorundayım dedim. Belki bencilce diyeceksiniz ama değil.
Evet, ben bunu bir karşılık için yazmıyorum. Sevdiğim için sözcüklerle haşır neşirim ve şunu net hatırlıyorum; 20 okunma aldığım, üç beş yoruma tav olduğum, iki kişi daha fazla beğendi diye motive olduğum günlerin varlığını hala unutmadım.
Ama bugün daha fazlasını yapabildiğimi ve sizin de benimle olduğunuzu biliyorum. Kendinizi belli etmek bu noktada zor olmasın rica ediyorum. Şu hayalet okuyucu tabirinden bir sıyrılırsanız karşılıklı bir tatmin yaşayacağız. Anlatabiliyorum değil mi? Lütfen, farklı algılamayın. Ben sadece gerçek oranları görmek istiyorum. Bu sebeple de yeni bölümün gelişi vote sayısının 400'e ulaşmasıyla gerçekleşecek. Önce ki bölümlerde bu orana ulaşmışız. Demek ki bu kadar bir takdir eden okuru var bu hikayenin. Onları yeniden saklandıkları yerden çıkarmak niyetim, yanlış anlaşılmasın.
Çok konuştum, kaçıyorum.
İyi okumalar diliyor ve yorumlarınızı da bekliyorum!
Öpüldünüz CemEr'ci tayfası!
Medya: Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI DAMAT(Tamamlandı)
Humor"Gülmeyi sevenlere ithafen..." Bir derginin genel müdürü olan Ali Ömer Erez; görünürde çapkın, hovarda ve ciddi ilişkiden kaçan bir adamdır. Tamamıyla tesadüfi olarak esas kızımız Cemre Soylu ile tanışır ve art arda gelen talihsizlikler sonucunda ke...