Merhaba! Yine çok bekletmeden geldim karşınıza...Bölüm diğer bölüme oranla daha uzun oldu, söz verdiğim gibi.
Bol bol yorum bekliyorum ama. Şu yorumlarda biraz artık olursa çok çok mutlu olacağım.
Okuyan, neşelenen, gülen herkes minicikte olsa fikrini beyan ederse sevinirim.
İyi okumalar.
Sahne 15
ADSIZ VİRÜS
Evlilik gerçekten zor sevgili arkadaşlar. Kafanız allak bullakken Ömer gibi bir adamla evli olmak daha da zor. Cedric'e bağladığımın farkındayım ama 26 yaşında evli bir kadınsanız hayat gerçekten çok zor.
Evet, aklımın bir köşesi devamlı Ömer ile dolu ve bunu engelleyemiyorum. Adam sinsi bir bilgisayar virüsü gibi tüm beynimi ele geçirdi ve bunu dilediğince kullanıyor. Bazen merak etme virüsünü ONLİNE ediyor ve Ömer eve beş dakika geç gelsin nerede bu adam diye telaşa düşüyorum. Bazen merhamet virüsünü ONLİNE ediyor ve gece uyurken birkaç kez kalkıp Ömer'in odasına giderek üstünü açmış mı diye bakıyorum ve mutlaka açmış oluyor çünkü yatakta çapraz uyuma gibi bir huyu var. Bazen de adını koyamadığım bir virüs ONLİNE oluyor ve bazı hislerim aktifleşiyor elimde olmadan. Buna Ömer'den gizli telefonlarını kurcalamayı örnek verebiliriz...
Ayıp bir şey olduğunu biliyorum ama yalancı da olsa kocamın beni boynuzlamasını istemiyorum. Bundan doğal ne olabilir ki? Sonuçta ben acılar içinde kıvranırken, Ömer'in yelloz metresiyle mutluluktan uçuşmasına dayanmam söz konusu olamaz, değil mi? Çünkü bilirsiniz... Ben Bihter Ziyagil değilim. Cemre Erez'im!
Soyadımı da hemen benimsiyor muyum neyim? Yakıştığı için herhalde...
Can sıkıntısından üçüncü kez izlediğim düğün görüntülerimize daha fazla dayanamayarak televizyonu kapatıyorum. Çok sıkılıyorum sevgili dostlar. Bütün gün yemek yapıp, ev temizleyip, kocasının işten gelmesini bekleme durumları bana göre değil. Şu geçen bir hafta içinde bunu net bir şekilde anlıyorum. Balayından döndüğümüzden beri bu döngü değişmiyor ve artık çıldıracak raddeye geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI DAMAT(Tamamlandı)
Humor"Gülmeyi sevenlere ithafen..." Bir derginin genel müdürü olan Ali Ömer Erez; görünürde çapkın, hovarda ve ciddi ilişkiden kaçan bir adamdır. Tamamıyla tesadüfi olarak esas kızımız Cemre Soylu ile tanışır ve art arda gelen talihsizlikler sonucunda ke...