Ricki 11:01
How was your weekend with your Dutch friends and your boyfriend?Denise 11:02
Nice, but I don't have a boyfriend anymoreRicki 11:02
Oh I'm sorry, are you okay?Denise 11:03
Yes I'm fineRicki, ook wel bekend als Ricard Puig, was een jeugd speler van FC Barcelona. Hij was één jaar jonger dan Denise was. Ze hebben elkaar leren kennen op de future cup wat elk jaar op de toekomst word gehouden. Toen Denise net een maand in Spanje woonde ging ze samen met haar moeder een weekendje Barcelona doen. Daar kwam ze Ricki weer tegen en besloten ze een keer af te spreken. Sindsdien is er een vriendschap ontstaan tussen de twee en hebben ze elkaar al een paar keer gezien. Het was moeilijk met elkaar af te spreken. Het is bijna 10 uur rijden van Sevilla naar Barcelona en dan moest er ook nog tol betaald worden.
Ricki 11:05
Tomorrow I will pick you up at 11:00 am so be ready darlingDenise 11:06
Alright, what are we going to do?Ricki 11:06
That's a surprise, see you tomorrow"Hallo Ziva" begroette Denise de pomeriaan die de kamer van Denise inliep.
"Zullen we straks een rondje lopen?"
Ziva begon enthousiast met haar kleine staartje te kwispelen. Glimlachend aaide Denise over haar hoofdje.
"Mijn kleine vriendin" Denise stond op van haar bed en pakte Ziva op van de grond. Samen liepen ze naar beneden.
Vajèn zat in de tuin te genieten van het zonnetje die de hele ochtend al scheen.
Denise zette haar viervoeter neer en keek haar moeder even glimlachend aan. "Goedemorgen"
"Goedemorgen schat" glimlachte ze terug. "Lekker geslapen?"
"Jawel" knikte Denise.
"Klinkt niet overtuigend"
"Achja" Denise hield haar schouders op.
"Het is ook niet niks om weer je beste vrienden en je vriendje te moeten laten gaan"
"Jeff is m'n vriendje niet meer" zei Denise zacht terwijl ze naar de grond keek.
"Wat is er gebeurd?"
"Het is teveel gedoe voor ons beide, misschien heeft hij wel een andere chick" Denise haalde haar schouders op. "Ik ga ontbijt maken, morgen haalt Ricki me op en gaan we iets doen"
"Is goed meisje, je weet dat als er wat is ik er altijd voor je zou zijn? Net zoals je vader?"
"Ja, dankjewel" knikte Denise die nu echt naar binnenliep om ontbijt te maken.
Na het ontbijt was het tijd om Ziva uit te laten. Denise was bezig met alle foto's van Jeffrey en haar van instagram te verwijderen. Blindelings liep ze achter Ziva aan.
Na een klein kwartiertje, naar sommige foto's bleef Denise eerst staren voordat ze ze verwijderde, was Denise klaar. Ze keek op en zag dat ze richting het strand liepen waar ze gister nog met Zian, Isabelle en Jeffrey had gelopen.
"Niet vandaag Ziva" zuchtte Denise die haar viervoeter optilde en de weg overstak om naar een hondenuitlaat plaats te gaan.
Jeffrey had een foto van zichzelf op de training bij Ajax op instagram gezet. In stilte bleef ze ernaar kijken. Liken? Of niet? Denise zuchtte en klikte de app instagram weg. Ze besloot het de volgende keer wel als ze weer op instagram zou kijken.
Sorry voor het wat kortere en nog saaiere hoofdstuk.
JE LEEST
Afscheid ~ vervolg Spotlight (voltooid)
FanfictionDe negentienjarigen Jeffrey en Denise zijn een halfjaar samen als Denise een mededeling krijgt waar ze niet op zit te wachten. Haar hele leven staat op zijn kop, maar heeft ze daardoor nog wel tijd voor de liefde of moet ze daar afscheid van nemen...