12

369 22 2
                                    

"Denise?" Viktor kwam de slaapkamer van Denise in en keek even om zich heen.

"Wat is er?"

"Ik heb een klein verrassinkje voor je, moet je wel even meelopen naar beneden"

Nieuwsgierig stond Denise op en liep achter Viktor aan die al naar beneden was gelopen.

Eenmaal beneden keek Denise om zich heen, maar ze kon niks ontdekken.

"Morgen ochtend kun je Jeffrey, Zian en Isabelle van het vliegveld ophalen. Eigenlijk wou ik ze opeens voor je neus neerzetten, maar dat ging niet helemaal met de vlucht tijden"

"Serieus?" Een grote glimlach ontstond op Denise haar gezicht. Ongeloofwaardig keek ze haar vader aan.

Hij knikte "serieus"

"Dankjewel" Denise vloog in zijn armen. Ze voelde een kus op haar hoofd.

"Graag gedaan"

"Sorry voor al het gezeik wat je nu over je heen krijgt door mij" Denise liet Viktor los en liet haar hoofd naar beneden hangen. "Ik dacht dat het geen kwaad kon"

"Het is al goed, je vader is een taaie" glimlachte hij zwakjes. "Maar beloof me dat je voortaan luistert naar me"

Denise knikte stilletjes "ik beloof het"

"Ik hou van je"

"Ik ook van jou" glimlachte Denise zwak, ongemakkelijk frunnikte ze aan de onderkant van haar shirt.

"Maar waarom moest ik naar beneden komen?"

"Ik vind het gezelliger als je beneden bent" glimlachte Viktor "maar ik ga weer verder met wat voorbereidingen voor de wedstrijd" in het voorbij gaan legde hij kort even zijn hand op haar schouder.

-

Fluitend liep Denise door het huis. Na het nieuws dat Jeffrey, Zian en Isabelle zouden komen was haar humeur gelijk een stuk beter. Ze kon dan ook niet wachten tot het zover was en ze eindelijk haar vriend weer in haar armen kon sluiten. Iets waar Denise een uur nadat ze afscheid hadden genomen al naar verlangde. Nu waren ze bijna vijf maanden verder en kwam het moment van de waarheid steeds dichterbij.

"Zou ik even met Ziva lopen? Of doe je het straks zelf?" Vroeg Viktor toen Denise de keuken inkwam.

"Als jij het wilt kun je het wel doen, dan hoef ik dat na het dansen niet meer te doen"

Viktor knikte "kom Ziva"

Denise pakte ondertussen al haar dans kleren bij elkaar en stopte het in haar tas, samen met een banaan en een flesje water.

-

If I told you this was only gonna hurt
If I warned you that the fire's gonna burn
Would you walk in? Would you let me do it first?
Do it all in the name of love

Met de hele groep was Denise aan het dansen. Denise zelf zat in een flow, alles ging perfect.

Would you let me lead you even when you're blind?
In the darkness, in the middle of the night
In the silence, when there's no one by your side
Would you call in the name of love?

Toen het instrumentele stukje kwam ging Denise helemaal los. Elk pasje was precies goed getimed en daar kreeg ze dan weer een boost van.

"Well done Denise" glimlachte de trainster.

Denise knikte even als bedankje terwijl ze nog aan het na hijgen was. Ze pakte haar tas en flesje water en liep gelijk de zaal uit nadat de trainster de les had afgesloten.

In haar sportkleren stapte ze haar auto in, de radio ging aan en al swingend reed ze naar huis.

Ik hoop dat jullie het boek een beetje leuk vinden! Sorry voor dit hoofdstukje 😳 om wat privé dingen weet ik niet of ik volgende week kan updaten, maar ik zou m'n best doen. X

Afscheid ~ vervolg Spotlight (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu