3

394 24 2
                                    

"Weet je al tegen wie Sevilla moet spelen in de champions league?" Viktor kwam binnen en ging tegenover Denise zitten.

"Ik volg Sevilla niet" ongeïnteresseerd keek Denise de film op haar laptop verder.

"Ze moeten tegen Ajax" vervolgde Viktor. Gelijk schoten Denise haar ogen omhoog.

"Komen Kasper en Donny dan naar Spanje?"

"Ja, maar denk maar niet dat je ze kan zien. Ik zou speciale kaarten voor de wedstrijd voor jou en je moeder kopen"

Denise knikte teleurgesteld. "Kan ik ze ook niet heel even zien, na de wedstrijd ofzo?"

"Ik zou kijken wat ik kan regelen meisje, ik weet hoe erg je ernaar verlangt"

"Thanks pap" Denise zette haar film weer aan en richtte haar ogen weer op het scherm voor haar.

Denise werd even afgeleid van haar film toen haar telefoon scherm oplichtte.

Donny 13:01
Hey, Ajax moet tegen Sevilla in de CL misschien kun je ook regelen dat je naar de thuiswedstrijd van Ajax mag, ik neem aan dat je er in Spanje wel bij bent ;)

Denise 13:02
Ik kan het vragen, maar denk het niet... Pap gaat wel speciale kaarten voor me kopen voor de wedstrijd en hij gaat proberen of ik jou en Kas na de wedstrijd in Spanje even kan zien.

Donny 13:02
Vraag maar, je mag bij mij overnachten ;) ik vraag het ook wel aan mijn trainer.

"Pap?" Begon Denise voorzichtig. "Mag ik ook naar de wedstrijd in Amsterdam? Donny zegt dat ik bij hem kan slapen"

"Heb je belangrijke dingen die week?"

"Wanneer is het?"

"Over twee weken"

"Dan heb ik een klein optreden" zuchtte Denise die de bui al zag hangen.

"Dan moet je trainen, dus dat kan niet. Sorry lieverd"

"Oke" het was een niet extreme teleurstelling aangezien Denise er al rekening mee gehouden had, maar toch had ze lichte hoop.

Denise 13:05
Het mag niet zoals ik al had gedacht... Ik heb een klein optreden die week.

Donny 13:06
Ik praat wel met je vader ;) en anders laat ik mijn vader ook nog wel even bellen.

Denise 13:06
Je kan het proberen. Ik hoor het wel, het zou wel fijn zijn als ik Jeffrey en Nikky weer even snel kan zien aangezien ik jou  en Kasper waarschijnlijk wel na de wedstrijd in Spanje zie. Of moet Ajax eerst thuis?

Donny 13:07
Ajax moet eerst uit. Ja hoe gaat het met jou en Jeffrey? Spreek je Nikky nog vaak?"

Denise 13:07
De enigste die ik bijna dagelijks spreek ben jij, Jeffrey en Nikky en het gaat tot nu toe best goed. We missen elkaar maarja dat is wel logisch...

Donny 13:08
Het komt vast wel goed, maar goed ik spreek je wel weer. Doei 😘

"Pap, ik mag naar de wedstrijd zeker niet een Ajax shirt aan?"

"Dat lijkt me niet heel handig nee"

"Maar ik doe geen shirt van Sevilla aan"

"Dat is prima" knikte Viktor. Hij had al vaker geprobeerd Denise een Sevilla shirt aan te laten trekken, maar tot op de dag van vandaag was het nog niet gelukt. Er hing er wel één in Denise haar kast, maar hij was nog geen één keer gedragen. Zelfs om te passen had Denise hem niet aangedaan.

In huis liep Denise dan ook regelmatig in haar Ajax shirts, maar zodra ze naar buiten ging moest ze een ander shirt aandoen. Helemaal nu Sevilla-Ajax op het programma stond.

"Ik ga even naar de buren, je moeder is daar ook al" deelde Viktor mee.

"Oké, doei"

"Doei meisje" Viktor drukte nog een kus op het hoofd van zijn dochter voordat hij het huis uitliep en Denise alleen overbleef met de kleine Ziva die onder haar stoel lag te slapen.

Afscheid ~ vervolg Spotlight (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu