11

358 24 0
                                    

Viktor Fischer onder vuur
Na eerdere meldingen over mishandeling van zijn dochter ligt Fischer ook onder vuur bij de club. Ondanks de goeie resultaten in de competitie zijn de Sevilla fans duidelijk tegen hem gekeerd na de uitschakeling tegen Ajax en een gerucht dat hij zijn dochter mishandelde. Fischer daarentegen ontkende de mishandeling.

Denise zag hoe aangeslagen Viktor was van alles. Hij probeerde het te verbergen, maar in alles zag Denise dat het Viktor raakte. De uitschakeling tegen Ajax, de valse beschuldiging van mishandeling en het onder vuur liggen bij Sevilla. Het werd hem allemaal langzaamaan te veel.

De resultaten van Sevilla, op de uitschakeling na, waren goed. Alleen omdat de uitschakeling en wat erge geruchten kort na elkaar waren gebeurd begonnen de fans van Sevilla hun onvrede te uiten.

Via Facebook kwam Denise op een interview van haar vader. Geïnteresseerd las ze de reactie van haar vader.

"Mijn dochter is negentien en heeft een eigen leven. Ik wil graag dat jullie haar met rust laten. Als zij voor Ajax is is ze voor Ajax punt uit. Dat wij verloren hebben van Ajax heeft er niks mee te maken en het is belachelijk dat jullie speculeren dat ik haar mishandel. Jullie hebben geen bewijs en jullie maken meerdere levens kapot op deze manier. Niet alleen die van mij, maar ook die van mijn dochter, mijn vrouw en mijn zoon. En zeker niet alleen hun, maar ook onze ouders. Jullie moeten nu echt normaal doen en eerst dingen controleren voordat jullie wat roepen."

Met een boze stem speelde het gesprek zich af in Denise haar hoofd. Ze zag helemaal voor zich hoe Viktor boos en geïrriteerd, wat volkomen terecht was, de interviewer te woord stond.

Na Terence had ze al verschillende berichtjes gehad van mensen die het niet geloofden, maar dat toch ter bevestiging van Denise wouden horen. Uiteindelijk werd Denise er een beetje moe van om telkens hetzelfde uit te leggen en steeds dezelfde vragen te moeten beantwoorden.

Jij bent de enige vrouw voor mij
Mijn gevoelens voor jou die gaan nooit voorbij,
mijn liefde voor jou is zo ongekent.
ik voel me vrij als je bij me bent,

de eerste keer dat ik je zag.
was ik betoverd door je lach.
verdronken in je ogen.
en de reden daaraan dat ben jij
Ja je hebt me hart gestolen
me ware is gekomen
Ik laat je nooit meer gaan.
onze liefde blijft vooraltijd bestaan,
voor altijd bestaan.

Het geluid dat uit de woonkamer kwam maakte Denise nieuwsgierig dus liep ze zachtjes naar beneden. Om het hoekje keek ze naar hoe haar ouders samen aan het dansen waren. Een glimlach ontstond op Denise haar gezicht toen ze de verliefde blikken zag.

ik zeg je eerlijk schat
dit had ik nooit verwacht
ik ben totaal van slag
je hebt me in je macht
want wat je met me doet..
oh baby voelt zo goed
ik kan niet zonder jou
zonder jou in me leven

"Denies" Denise had zich net omgedraaid om terug naar haar kamer te lopen, over haar schouder keek ze haar moeder aan. "Kom erbij"

"Nee laat maar, ik verpest jullie momentje" grijnsde ze "ik wist niet dat jullie samen dansten"

"Doen we eigenlijk nooit" lachte Vajèn die Viktor inmiddels had losgelaten. Een tikkeltje ongemakkelijk krabde Viktor op zijn hoofd.

"Ik ga weer naar boven, slaaplekker alvast. Ik zou jullie niet meer storen" met een glimlach liep Denise door naar boven.

Ondanks ze waarschijnlijk nog steeds ruzie had met Viktor vond ze toch dat haar ouders deze quality tijd nodig hadden. Vooral omdat Viktor toch aardig in de shit zat. Hij hield het allemaal verborgen, maar Denise wist wel beter.

Afscheid ~ vervolg Spotlight (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu