Ο Ντερεκ είχε ήδη φτάσει στο τμήμα, είδε το αυτοκίνητο του Τζάκσον παρκαρισμένο έξω. Έτρεξε μέσα, δεν έβλεπε πουθενά τον Τζάκσον.
"Που στον διάβολο είσαι;" παραμίλησε καθώς διέσχιζε τον διάδρομο.
"Τζακσ-" πήγε να πει αλλά σταμάτησε.Αντίκρισε τον πατέρα του Στάιλς να τον κρατάει απο τον γιακά στον τοίχο. (αγνοήστε τον κόσμο τριγύρω στην φωτογραφία, φανταστείτε οτι είναι μόνοι)
"Όχι μόνο δεν θα το πεις, αλλά θα τους βοηθήσεις κιόλας. Όλοι ξέρουμε τα σκατά σου, είσαι μία απο τις αιτίες. Και ξέρω πολύ καλά το παρατσούκλι σου 'Τζέιμς'"
"Κύριε Στιλίνσκι.." είπε πλησιάζοντάς τους. Το χρώμα του Τζάκσον είχε φύγει. Ήταν άσπρος σαν το χιόνι.
"Κ.Στιλίνσκι, θα το αναλάβω εγώ" είπε ξανά παίρνοντας τον Τζάκσον απο τα χέρια του.
"Είναι καλά ο Στάιλς;" ρώτησε πιο ήρεμα ο Σερίφης
"Ναι, όλα μια χαρά"
"Ντερεκ, είναι γιατί σε εμπιστεύομαι και με έχεις βοηθήσει αρκετά στο παρελθόν. Αλλιώς δεν θα άφηνα με τίποτα την ζωή του γιου μου να κρέμεται απο μια κλωστή."
ο Ντέρεκ έγνεψε.
"Σε ευχαριστώ..." είπε και τραβολογησε τον Τζάκσον απο εκεί μέσα.
Μετά τον διάδρομο υπήρχε μια είσοδος για τις τουαλέτες και τα αποδυτήρια των κρατουμένων.
"Μπες..!" τον πρόσταξε και τον έσπρωξε προς τους νυπτήρες.
"Τι θέλεις απο μένα;"
"Γιατί ήρθες να το πεις;" του απάντησε με ερώτηση.
"Προσπάθησες να τον σκοτώσεις Ντερεκ! Δεν μπορούσα να καθίσω με δεμένα τα χέρια!"
"Και ξέρεις γιατί;" αυτή η ερώτηση του ήρθε ξαφνική. Ο Τζάκσον δεν ήξερε τι να απαντήσει, κούνησε το κεφάλι του αρνητικά.
"Είναι γιατί είσαι τόσο άχριστος για την κοινωνία, που προσπάθησες να εμποδίσεις τους χρήσιμους. Τα ξέρω όλα Τζάκσον. Είσαι μια απο τις αιτίες της απαγωγής της" ο Τζάκσον έμεινε άφωνος για λίγο, αλλά σε λίγο μάζεψε ξανά την υπερηφάνειά του.
"Για ποιο γαμημένο πράγμα μιλάς; Ξέρεις Ντέρεκ, αρχίζω να υποψιάζομαι μερικά πράγματα. Δεν σε είχα ικανό για κάτι τέτοιο...αλλά σου λέω αν έχεις εσύ την αδερφή μου, ορκίζομαι πως θα σε κάνω χίλα κομμάτια"
εκνευρισμένος ο Ντερεκ πήγε να φύγει, δεν ήθελε να ξεσπάσει πανω του.
"ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;" ρώτησε εκνευρισμένος πιάνοντάς τον απο το μπράτσο.
Πριν προλάβει καν να κάνει καμία άλλη κίνηση, βρήκε τον εαυτό του κολλημένο σε ένα απο τα ντουλαπάκια.
YOU ARE READING
I am not a hero #AAC
Teen FictionΔεν είμαι ήρωα Ο Στάιλς, ένας χαρακτήρας που γνωρίσαμε στην σειρα Teen Wolf και αγαπήσαμε... Με ένα quote που είπε, και μας έμεινε I'm not a hero,dad σκέφτηκα να κάνω ένα fanfiction. Θα πάρω και 3 χαρακτήρες και απο το Preety Little Liars. Την Χάνα...