"Παμε;" είπε ο Θιο στον Λιαμ που είχε μόλις μπει στο αυτοκίνητό του.
"Ναι, ελπίζω να μην αργήσαμε"
[...]
"Λιαμ, παω να δω αν είναι πάνω. Να μην ανεβαίνεις άδικα"
"Εντάξει" είπε ο μικρός και έβγαλε το τηλέφωνό του,για να σκοτώσει την ώρα του.
Καθώς είχε ανέβει όλες τις σκάλες, στεκόταν πίσω απο την μεγάλη σιδερένια πόρτα. Ήταν σιδερένια μεν, αλλά ακούγονταν αρκετά καθαρα οι συνομιλίες απο μέσα.
"Πρέπει να μου τα εξηγήσεις Τζάκσον, αν πραγματικά θες να βρούμε την αδερφή σου"
"Ωραία, όταν πήγα στο νοσοκομείο, με είχε φωνάξει στο δωμάτιό του. Μου ζήτησε μια χάρη, χάρη της φιλίας μας"
"Τι σου ζήτησε λοιπόν;"
"Μου ζήτησε να μπω στο τμήμα κρυφά. Να τηλεφωνήσω στον Σερίφη και να πω για κάποιο δήθεν θέμα...για το θέμα του Τζέιμς Ο'Ντράι"
"Πως τα κατάφερες να μπεις δίχως να σε δει κανείς;"
"Υπήρχε ενα τηλέφωνο στην πόρτα, για επείγοντα περιστατικά. Τηλεφώνησα"
"Γνώριζες κάτι για το συγκεκριμένο άτομο;"
"Όχι, μου είπε μόνο το τι να πω...είπε οτι δεν ήταν τίποτα παραπάνω απο χάρη"
"Δεν το σκέφτηκες καθόλου;"
"Οχι, καθόλου...""Να πάρει η οργη!" ψιθίρισε και κατέβηκε γρήγορα τις σκάλες.
Έφτασε στο αυτοκίνητό του.
"Λιαμ, δεν είναι κανείς μέσα, μπορείς να φύγεις, εγω έχω κάποια δουλειά εδώ"
ο Λιαμ χωρίς δεύτερη σκέψη, έβαλε μπρος και έφυγε απο εκεί.
Τι μπορεί να κάνει, τι του απέμενε να κάνει;
Έπρεπε να τα πει στον Πίτερ, κινδύνευαν.
Κοίταξε τριγύρω για κάποιο ελεύθερο ταξί, αλλά δεν είδε πουθενά. Απελπισμένος περπάτησε μερικά μέτρα και ύστερα κάθισε σε κάποιο παγκάκι περιμένοντας κάποιο ταξί να εμφανιστεί... σήκωσε το ακουστικό απο το τηλέφωνό του. Θα τηλεφωνούσε στον Πίτερ.
"Λοιπόν κορίτσια-" είπε ανάβοντας το τσιγάρο του.
Η δόνηση του κινητού του τον απέτρεψε απο το να συνεχίσει. Ήταν ο Θιο
"Ναι;"
"Πρέπει να σε δω, πρέπει να μιλήσουμε"
ο Πίτερ δεν απάντησε.
"Πίτερ, κινδυνεύουμε"
η τελευταία λέξη τον έπεισε.
"Στο ίδιο μέρος" είπε κλείνοντας το κινητό.
"Ανάλαβέ τες." πρόσταξε καθώς έφυγε με γοργά βήματα...Αυτήν την φορά βρήκε ελεύθερο ταξί[...]
Ενα άλλο ταξί σταμάτησε για να κατέβει κάποιος άντρας. Ο Θιο τον μελέτησε και μετά ηρέμησε λίγο μόλις ο άντρας μπήκε στην ταβέρνα χωρίς να κοιτάξει προς το μέρος του. Χρησιμοποιώντας τα τελευταία μετρητά που είχαν απομείνει για να πληρώσει τον ταξιτζή, ο Θιο κοίταξε τριγύρω. Σιγουρεύτηκε οτι δεν τον είχαν ακολουθήσει και κίνησε βιαστικά για την είσοδο.
Μπήκε μέσα προσπερνώντας δυο θαμώνες(πελάτες) που πλήρωναν τον λογαριασμό τους στο ταμείο. Έστριψε το κεφάλι του για να κοιτάξει τα γεμάτα απο κόσμο τραπέζια, αλλά και πάλι δεν αντίκρισε πουθενά τον Πίτερ. Ο Θιο ένιωσε την ανυπομονησία να τον τυλίγει.
Στη βάση της ξύλινης σκάλας, προσπέρασε πολλλές άλλες κλειστές πόρτες, ένα τηλέφωνο με κέρματα και μια πόρτα που έγραφε <<Καπνιστήρια>> .Μπήκε σε μια πόρτα με την ταμπέλα WC. ένας λεπτός άντρας με γκρίζο μουστάκι έβγαινε απο το χώρισμα μιας τουαλέτας.
Αυτός που έψαχνε ο Θιο, ήταν γυρισμένος με την πλάτη και έκανε την ανάγκη του, κατάλαβε οτι ήταν εκείνος.
"Πίτερ"
Ο άντας κοίταξε πάνω απο τον ώμο του και φανέρωσε την έκπληξή του. Ένα τσιγάρο κρεμόταν απο το στόμα του.
"Άργησες." απάντησε μονολεκτικά.
Ο Θιο τον πλησίασε.
"Κοίτα, μπορώ να σου εξηγήσω γιατί δεν ήρθα σήμερα. Θέλω να σου μιλήσω για κάτι, είναι πολύ σοβαρό"
οι άλλοι άντρες στις τουαλέτες άκουγαν με μεγάλο ενδιαφέρον.
"Δεν καταλαβαίνεις οτι υπάρχει κίνδυνος;" είπε ο Πίτερ
"Θα σου το έλεγα σήμερα στο τηλέφωνο..."
Βιαστικά, ο Πίτερ ανέβασε το φερμουάρ του και τράβηξε το καζανάκι.
"Πάμε να φύγουμε απο εδω" [...]
Εκνευρισμένος είπε χαμηλόφωνα και αυστηρά στον Θιο
"Κοίτα, δεν μπορούμε να κουβεντιάσουμε εδω.Μπορεί να μας παρακολουθεί η αστυνομία, έχω μάλιστα την υπόνοια οτι ένας μπάτσος κάθεται στο διπλανό μου τραπέζι"
"Που; Που μπορουμε να κουβεντιάσουμε ελεύθερα;"
"Πες μου λοιπόν, τι γίνεται" είπε ελέγχοντας τριγυρω
"Ο Ντέρεκ εμπλέκεται στις έρευνες.Ο Τζάκσον μίλησε για το θέμα του Ο'Ντράι...κινδυνεύουμε" ο Πίτερ πήρε μια βαθιά ανάσα ανησυχίας.
"Λοιπόν, εσύ προσπαθείς να τους απομακρύνεις"
"Μα, με υποψιάζονται"
"Θιο!" φώναξε αυστηρά
"Εντάξει" απάντησε και ο ίδιος δειλά φεύγοντας απο κοντά του...
ESTÁS LEYENDO
I am not a hero #AAC
Novela JuvenilΔεν είμαι ήρωα Ο Στάιλς, ένας χαρακτήρας που γνωρίσαμε στην σειρα Teen Wolf και αγαπήσαμε... Με ένα quote που είπε, και μας έμεινε I'm not a hero,dad σκέφτηκα να κάνω ένα fanfiction. Θα πάρω και 3 χαρακτήρες και απο το Preety Little Liars. Την Χάνα...