i kept my promise

8.5K 350 364
                                    

#DÜZENLENMİŞ HALİDİR#

Yarım saat boyunca Hector'un dikiz aynasından bana bakmasına ve direksiyonu kontrolsüzce sağa sola kırmasına katlanarak berbat bir yolculuk ardından sonunda bara gelebildiğimizde arabadan çabucak inerek önüme gelen saçları ittim.

"Tanrıya şükür."

Dallas gülerek yeniden koluna girmem için kolunu uzattığında,Hector anahtarı valeye atarak yanımıza çoktan gelmişti. Dallas'ın uzattığı kolunu es geçerek elini tuttum.

Hector bir bana bir Dallas ile birleşen ellerimize bakarken"Ne?"diyerek omuz silktim."Arkadaşımın elini tutamaz mıyım?"

Hector"Tutarsın,"diyerek diğer elimi tuttuğunda kendimi anne ve babası ile hafta sonu parka giden bir çocuk kadar küçük hissetmiştim.İkisinin de elinden ellerimi çekerek göğsümde kavuşturdum.

"Umarım içerde bana süt içirmeye kalkmazsınız sizi lanet koca adamlar!"diyerek elimle ikisini işaret ettim ve tehdit edercesine parmağımı salladım.

Hector ve Dallas aynı anda kahkaka atarak ellerini havada tokuşturdu.Abartılı bir şekilde göz devirerek bara yöneldiğimde Dallas'ın"Süt iyi fikirdi bebeğim,"demesi üzerine"Siktir Dallas!"diye bağırarak bara girdim.

Anında etrafımı saran alkol kokusu ve kulak patlatan bir müzik artık alıştığım bir durum olduğunda bar taburesine oturarak"Her zamankinden"diye konuştum artık ne içtiğimi iyi bilen barmene.

İlk shotu kafaya diktiğimde Dallas sağ,Hector sol tarafımda ki taburelere oturmuş viskilerini yudumluyordu.Omzumun üstünden dans edenlere baktığımda gülerek"Dallas,"diye konuştum."Kız sana bakıyor."

Sırtını bar tezgahına yaslayarak dirseklerini de aynı şekilde tezgaha yasladığında yeni shot bardağını alarak onun gibi oturdum.Ortada dans eden insanların arasından kızıl bir saçlı bir kız Dallas'a bakarak kalçasını egzotik şekilde sallarken elimi Dallas'ın dizine koyarak kıza sinsi bir bakış attım.

Kızıl,saçlarını savurarak inatla dansına devam ederken dudaklarımı Dallas'ın yanağına değdirerek konuştum.

"Kızıl melek seni arzuluyor ne dersin?"

Elini belime yerleştirerek beni kendine çektiğinde tabureden kalkmak zorunda kalmıştım.Eli bel boşluğuma daireler çizerken huysuzlandığım için kıkırdayarak saçlarını çektim.

Tamam,şuan çok fazla yanlış anlaşılıyorduk ama o kızıl ve Hector dışında kimse bunu umursamıyordu.

Kızıl kız sonunda pes etmiş olmalı ki diye düşünürken"Selam,"diye duyduğum ses ile Hector'a baktım.

Ah!

Sadece 2 dakika önce Dallas'ın önünde twerk yapan kız şuan Hector'un neredeyse ağzının içine girmişti.

Düşüncelerim aniden"Tanrı'm Barcelona takımı sonun da gelebildi!"diyerek konuşan Dj yüzünden parçalara bölünerek yeni düşünce kapımı araladılar.

Oynadığı takımın isminin geçmesi bile kalp atışlarımı hızlandırırken Dallas'ın hala bel boşluğumda kıpırdanan elini destek almak istercesine tutarak gözlerimi toplanan kalabalığa çevirdim.

O burdaydı.

9 yıl sonra gerçekten bir barda mı onu görecektim?Ah ne diyorum ben neresi olursa olsun,ben onu görecektim.

Peki ya ne değişecekti?Beni asla tanımazdı bile.

"Junior!"diye bağırdım bana aldırmadan babasının zar zor yaptırdığı çim sahada güneşin kavurucu sıcağı altında ikisinden beri top oynayan,kıvırcık saçları alnına,gökmavisi tişörtü bedenine ter yüzünden yapışmış Junior'a.

Milagre⚽Neymar JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin