just friend

5.8K 261 123
                                    

#DÜZENLENMİŞ HALİDİR#

//bilgilendirme// minicik eklemeler yapılmıştır //bilgilendirme//

Sıcak ellerini üstümde elbise gibi duran formanın altından sokarak belimin iki yanına bastırması ile derin bir nefes aldım.

"Çok zayıfsın peri kızı."

"Öyleyim,"diye kısık bir ses tonu ile konuştum."Senin takıldığın kızların aksine,haklısın zayıfım."

Kaşlarını çatarak belimdeki ellerini sıkması ile acı yüzünden bağırmamak için dudağımı sertçe dişledim.

"Peri kızı,peri kızı,peri kızı,"diye arsız ve azarlarcasına çıkan ses tonuyla kulağıma fısıldayarak, dudaklarından bir cıklama dökülmesine izin verdi.

Ensemden aşağı kayarak bel gamzemde hissettiğim ter damlası içimi gıdıklarken elleri biraz daha yukarıya südyenimin kopçasına çoktan ulaşmıştı.

"Haklısın,"diyerek parmağını kopçamdan aşağı dümdüz çizgi halinde sürterken,tahrik oluyordum.Kim olmazdı ki?

Engelemek adına bir şey yapmak istemiştim ama köprücük kemiğime bıraktığı tüy gibi hafif öpücük ile resmen kilitlenmiştim.Bedenim onu istiyordu.Onun dokunuşlarını,onun dudaklarını,onun her şeyini.

"Onlar gibi olamazsın çünkü sen farklısın."

Zor da olsa kollarını tutarak onu engellediğimde"Farkım olması iyi bir şey mi?"diye sordum.

Formamın altında duran elleri yavaşca bel gamzeme kayarak beni kendine çektiğinde dudaklarımız neredeyse birbirine değiyordu.

"Sen en güzelsin,"diyerek dudağımın hemen yanına bir öpücük bıraktı."Sen karar ver Melanie.Bu iyi bir şey mi?"

Tam cevap vermek için dudaklarımı aralamıştım ki kabinin kapısının aniden açılması ile Neymar sesli bir küfür savurarak benden uzaklaştı.

Zafrina kocaman olmuş gözleri ile aniden arkasını dönerek"Aa...şey pardon ben..."diyerek elini saçlarından geçirdi."Her neyse unutun gitsin.Ben sahadakiler sizi bekliyor diyecektim."

Utançtan kafamı yerin dibine sokmak ve orada yaşamak istiyordum.Zafrina hızlı adımlar ile soyunma odasından kaybolduğunda Neymar"Sorumu cevabını alamadım Melanie,"demişti.

"Sorunu unutma Juninho.Mutlaka bir gün cevaplayacağım,"diyerek utanç içinde kabinden çıktım.

Gözleri beni süzmeye devam ederken"Siz ne diyorsanız o bayan,"diye konuştu.

Saçlarımı gelişigüzel bir şekilde toplarken eş zamanlı olarak yeniden sahaya çıktığımızda Zafrina'nın"Sikik Barçalı!Seni öldürmediğim için Tanrıya şükret!"diye bağırarak önünde ki topu Munir'in kafasına atması ile sinirle"Zafrina!"diye bağırdım.

Sergi kahkaha atarak onu engellemeye çalışırken yerde yatan Munir'in yanına koşarak"İyi misin?"diye sordum.

"İyi olduğumu sanıyorum."

"Ah Munir,"diyerek kalkması için elimi uzattım."Gerçekten onun adına özür dilerim."

"Sorun değil Melanie,"diye gülerek elimi tuttu."Maçta çok daha kötüleri oluyor."

"Eminim hiçbir maçta bir Real Madrid taraftarı sahaya atlayarak,sana top atmamıştır."

Kahkaha atarak"Doğru onlar daha çok sevgi içerikli mesajlar ile üstümüze atlıyor,"dediğinde elimi alnıma koyarak güneş geliyormuş gibi gözlerimi kıstım.

Milagre⚽Neymar JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin