▼
Ciddi anlamda 30 dakika geçmeden kuaföre gelmişti.
"Sen..."dedim arabanın içinde kahka atarken."...bu kadar kıskanç olduğunu bilmiyordum!"
Bana yan bir bakış atarak arabayı park ettiğinde"Sanırım bende şuan fark ettim,"diyerek kapısını açtı.
Bende onunla birlikte indiğimde yeniden kahka atarak beni kolu altına almasına izin verdim.
"İnanılmaz birisin Junior."
"Hep öyle derler."
Bu sefer kahka atma sırası ona geçmiş gibi kısa bir kahka atarak kapıyı açtığında eve hiç bekletmeden girdim.
Kapıyı kapatarak,beni belimden tuttu ve sırtımı gövdesine yasladığında hissettiğim şey yüzünden karnım ve kasıklarımda karıncalanma hissi baş gösterdi.
"Peki ya bu saçları neden bu hale getirdin?"
"Hem fazla uzundu,hemde sen rahatsız olduğunu söylediğin için."
"Pekala bu kadar çekici yaptırmaya gerek var mıydı sevgilim?"
Sevgilim.
Bu kelime ağzına öyle çok yakışıyordu ki, insan o sesi ve o sözcüğü saklamak istiyordu, ömür boyu.
Ve birde bana söylediği zaman; işte o zaman hissettiğim şeyleri tarif etmeye imkan dahi yoktu sanırım.
O boynuma kendi izlerini bırakırken elimi kirli sakallı suratına götürerek okşadım.
Öptüğü yeri emerek, çenesini oraya koyduğunda"Seni çok seviyorum Junior,"dedim birdenbire.
Çenesini omzunda oynatarak sakalları yüzünden gıdıklanmamı bu yüzden ise kıkırdamamı sağlarken"Beni herkes sever,"dedi.
Gözlerimi kısarak kaşlarımı çattım ve ondan uzaklaşarak işaret parmağımı ona uzattım.
"Senin bu egonu ne yapacağız acaba Bay Da Silva?"
"Sevebilirsin,"diyerek omuz silkti.
"Seviyorum zaten."
"Öyle mi?"
"Öyle,"dediğimde"Canım egom,"diyerek beni yine kendine çekti.
"Yarın tutulma var."
"Yarın tamamen benimsin peri kızı,"diyerek durakladı."Her anlamda?"
Daha çok soru sorar gibi konuştuğunda gülümseyerek ona bir an bile şüphe duymadan cevap verdim;
"Her anlamda."
☀
Bir gün daha.
Yeni bir gün daha.
Sevdiğim adamın kolları arasında.
Kolay değildi,olmamıştı.Hayat denilen senaryoda rolüm neydi bilmezdim,Neymar gelene kadar.
Renkleri karıştırırdım,hata yapardım.Herkes başka bir şeylere üzülürken bazıları memnun gibi kabul eder, bazıları gözyaşları ile kabul ederdi gerçekleri.
Ben ise;Herşeyi memnun olarak kabul etmiştim.Hadi ama,sevgilim yanımdayken tabii ki memnundum.
Yüzüne baktığımda onun eski Neymar olduğunu biliyordum.9 yıl geçsede o hâlâ güzel duruyordu.Tanrı'm o hâlâ mükemmeldi.
"Eğer çok istersen herşey mümkün."
Annemin son sözleri aklıma düşerken,bir damla göz yaşıda nevresime düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milagre⚽Neymar Jr
Fanfiction"O gün sonunda,odanın kapısı sonuna dek kilitlenirken,biz tüm zincirlerimizi kırmıştık." NeymarJuniorFanFiction# 1 '150716'