#DÜZENLENMİŞ HALİDİR#
▼
Güneş yerini yavaş yavaş karanlığa bırakırken bakışlarımı camdan alarak odaya giren Dallas'a baktım.
"İyi misin?"
Cevap vermek için harika bir soru.
Peki ya ben iyi miydim?Hayır.
"Öyle olduğum hakkında bir kaç duyum var,"diyerek işi şakaya vurmaya çalışsam da Dallas'ın attığı sert bakışlar üzerine"Pekala,"diye konuşarak yanına oturdum."İyi değilim Dallas."
"Melanie o tam bir piç gibi davranmış."
"Öyle."
"Bana anlattığın Neymar bu değildi ama."
"Çünkü,"diyerek dudaklarımı yaladım."Sana onun her zaman iyi yanlarını anlattım Dallas."
Tek kaşını kaldırarak bana bakmayı sürdürdüğünde"Unut gitsin,"diyerek yatağa uzandım.
Neymar'ı anlattığım her insan onu yanlış tanıyordu.Çünkü,ben hiçbir zaman insanlara bana yaşattığı kötü hisleri anlatmamıştım.Ben onlara,en son çocukken tuttuğum elinin sıcaklığını,içimi huzur dolduran,kalbimin teklemesine neden olan gülüşünü,dünya üzerinde ki en güzel ela gözlerini,güçsüz ve çelimsiz kolları ile bana sıkıca sarılan küçük kıvırcık saçlı Junior'u anlatmıştım.
Ne kadar özel ve mükemmel olduğundan söz etmiş"Onun için ağlama Melanie,değmiyor,"diyen herkese karşı çıkmıştım.Ben onu karşıma oturtarak bu iyi yanlarının aksine bana berbat ve içinden çıkılmaz hisleri yaşatan Neymar Junior'u anlatsam bana"Kim bu piç?"diye soracağına yemin bile edebilirdim.
Belki de bu yüzden bu kadar üzgünümdür 9 yıldır.
İnanmak istediğim koca yalan sırf beni geri istediği için öpmesi ile son bulmuştu ve ben,bambaşka biri olduğuna inanmak istemiyordum.Bu beni temeli düzgün atılmadığı için küçük bir depremde yıkılan bir bina gibi harabeye çeviriyordu.
Yatağımın sol tarafına çöken ağırlık ile Dallas'ın kolunun altına girerek"Dallas?"diye merakla sordum."Sence yattığı tek kadında bile beni düşünmüş müdür?"
"Melanie,"diye duraksayarak devam etti."Evet sorumun cevabını biliyorum ama sen ona aşıksın öyle değil mi?"
Tereddüt ederek sorduğu soru üzerine kafamı göğsünden kaldırmadan ona baktım.
"Bu aşktan kaçmak ve kurtulmak istiyorum Dallas."
"Aşk seni bulduğunda ondan kaçamazsın Melanie,"diyerek kafamın altında ki kolunu hareket ettirerek parmaklarını şakaklarıma çıkardı."O hep burada olur."
Dikkatle onu dinlerken, diğer elini kalbimin üstüne koyarak"Hep burada,en derinde hissedersin," diye konuşarak duraksadı.Gözlerini gözlerime dikerek"Aklından attığını düşünsen bile,buradan atamazsın,"diye konuştu,kalbimin üstündeki parmağını hareket ettirerek.
"Biliyor musun?"diye konuştum."Yıllar sonra onunla aynı ortamda,aynı şeye kahkaha attım."
Anlamazca bakışları altında"Camp Nou'da gülerken ona baktım,göz göze geldik Dallas,"diyerek akan göz yaşımı sildim."Gözlerimin içine bakarak güldü ve ben o gülüşü yeniden bana gösterdiği için Tanrı'ya şükrettim."
Kollarını etrafıma daha çok sararak"Özledim dese gider miydin Melanie?"diye sordu.
Yüz hatlarım acı ile kavrulurken"Gerçekçi olalım koca adam,o bana özledim gel demez,"diye konuşarak gözlerimi yumdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milagre⚽Neymar Jr
Fanfiction"O gün sonunda,odanın kapısı sonuna dek kilitlenirken,biz tüm zincirlerimizi kırmıştık." NeymarJuniorFanFiction# 1 '150716'