about me;

2.4K 88 137
                                    

İkra'nın tacizlerine daha fazla dayanamayarak yazıyorum...

🔻

1) 4 yıldan beri Neymarzeteyim.(Artık olmadığımı düşünüyorum)

2)15 yaşındayım.(18 yaşındayım)

3)Bana bir şey yaptırmak için rüşvet olarak Caramio teklif etmeniz yeterli.(Artık Canga)

4)Eğer kelime sayılıyor ise,en çok kullandığım kelime"He,he"(Hayır)

5)Balık burcu olduğum için en ufak şeyde ağlayabilme kapasitesine sahibim*Somurtuk emoji*(Hala öyle)

6)Hayallerim arasında kesinlikle Camp Nou'ya gitmek var.(Artık yok)

7)Babam Neymar'ı sevmediği ve ona "Kara oğlan" dediği için evimizde Lig tv 2/3 kesinlikle açılmaz.(Hala öyle düşündüğüne bahse girerim)

8)Çay içmeyi hiç sevmediğim gibi,çikolatalı süte bayılırım.(İkisinide içmiyorum)

9)Çok güzel erkek keserim ama hiç sevgilim olmadı.(1.5 senelik bir ilişkim var)

10)Mavi rengi haddinden fazla severim,aynı şekilde moru da.(Sadece ve sadece yeşil)

11)Felsefem,Junior'un bedeninde yazdığı gibi;Tudo Passa(Her şey geçer).(Bu hep aynı kalacak sanırım)

12)Fesatça düşüncelerimden her zaman utanır ve sapıkça bölümler yazarken hep kızarırım.(Artık utanmam millet neler yazıyor :D)

13)Sevdiğim çocuğa ilan-ı aşkımı WhatsApp'tan yazdığımda bana görüldü atmıştı özğqlslnxkslapwl(Tam bir ergendim)

14)Yanımda Beşiktaş/Barselona antisi şeyler konuşanları kesinlikle kovarım yada orayı ben terk ederim.(İlgilenmiyorum)

15)Bitter çikolatadan nefret ederim.(HEP BÖYLE KALACAK)

16)Wattpad'e en iyi arkadaşım;(Artık yok)

17)Saçlarımı hep kendim keserim(O yüzden uzamıyor galiba)

18)Eğer bir arkadaşım,bir çocuğa platonik ise o çocuk benim eniştemdir,konu tartışmaya kapalıdır.(Bro code)

19)Çok abartı bir şekilde olmasa da simetri hastası gibi bir şeyim.(Hayır değilim...)

20)Karanlıktan korkar ama siyah rengi severim.(Uf ne felsefik kızmışım ama)

21)Bir dilek hakkım olsaydı;Brezilya'da doğmak ve daha büyük olmak isterdim.(Asla istemezdim)

22)Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım üç şey;Koltuk,Neymar ve yemek olurdu.(Yemek,yemek,yemek)

23)Sanal aşka inanırım.(Başıma gelenlerden dolayı artık inanmam)

24)İnsanların doğrusunu bildiğim yalanları anlatmasını ve dinlemeyi severim(3 senedir değişmeyen tek özelliğim)

25)Ego ve özgüveni karıştıran insanları sevmem.(ps/eski flörtüm)

26)Bazen randomumu beğenmez isem silip baştan yazarım.(Çünkü salaktım sanırım)

27)Arkadaşlarım fazlaca fesat olduğumu söylerler(Hala öyleyim)

28)Yeşil,mavi gibi göz renklerine "renkli" denmesini sevmem,kahverengi göz boru değil sonuçta.(Haklı bir isyanmış)

29)Pembe rengi hiç sevmem(Iy o ne be öyle)

30)Her daim #Camar'ı desteklerim.(Evet!!)


Milagre⚽Neymar JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin