bruna

3.3K 141 231
                                    

#DÜZENLENMİŞ HALİDİR#



4 saatir oradan,oraya koşturmacalı geçen bir Lunapark maratonunun ardından nihayet rahat bir şekilde oturacağımızı düşünürken Rafaela ve Davinin çocukça kavgasına karşılık göz devirdim.

"Hadi ama Davi Burger King yiyelim diyorum,"diyerek tekrar tekrar fikrini ortaya atan Rafaela'ya karşılık Davi"Hayır!"diyerek omuz silkti."Dominos."

"Burger King."

"Dominos."

"Bur--"

"Hadi ama,"diyerek kavgaya bir son vermeyi denedim."Neden ikisinide söylemiyoruz o halde?"

Davi ve Rafaela aynı anda"Olmaz!"diye bağırdıklarında korku ile yerimde sıçyarak,Neymar'ın göğsünde büzüşüp,yok olmayı diledim ama bu isteğim,istekten öteye geçemedi ne yazık ki.

"Bence bu sefer Melanie haklı."

Neymar sanki çekinirmiş gibi fikrini ortaya koyarken"Evet sevgilim,ban hak ver,"diye onu desteklemeden edemedim.

"Tanrı şahidim olsun ki manyak bunlar,"diyerek,kollarını göğüslerinde birleştirmiş,birbirlerine sırtlarını dönmüş Rafaela ve Davi'yi gösterdiğinde,ona bakarak sordum."Neden ikisinide almıyoruz?"

"Çünkü,"diye konuşarak söze başladı."Onlar her geldiğimizde kavga ederler ve kazanan hep Davi olur."

"O zaman neden kavga ediyorlar ki?"diye mantıklı bir şekilde sorduğumda Neymar cap'ini çıkararak masaya koydu.

"O soru hakkında bir fikrim yok."

Rafaela ve Davi sırtları birbirlerine dönük olduğu halde hala kavga ederken"Ben fikrimi belirteceğim ama korkuyorum,"diyerek gözlerimi kıstığımda Rafaela'da benim gibi gözlerini kısarak cevabımı beklermiş gibi bakarken"KFC,"diye konuştum,kendimin bile zor duyduğu bir sesle.

Davi"Duymadım ki,"dediğinde sesimi biraz daha yükselterek"KFC,"diye tekrarladım.

Rafaela ve Davi'den şuan ciddi anlamda korkuyordum.İkisi bir olup beni parçalara ayıracak gibi hissetmemde ve onlara seri katil gözüyle bakmam pekala normal değildi.

Neymar fikrini"Bence güzel fikir,"diyerek ortaya sunduğunda birazda olsa gevşemenin verdiği etki ile rahat bir nefes verdim.

"Olabilir,sen ne dersin Davi?"diye soran Rafaela Davi'den"Olur,"Cevabını alınca,arkama yaslanarak"Bu konuyuda çözdük,"dedim.

Az önce kavga eden,biri gerçek anlamda olsa bile diğeri yetişkin çocuk olan ikili şuan birbirlerinin fikirlerini almışlardı.

Santos ailesi kesinlikle dengesizdi.

Neymar,Davi'nin elini tutarak sipariş vermeye gittiğinde,Rafaela"Ee Meli,"diye merakla konuya girdi."Sahilde ne yaptınız?"

İ harfini uzatarak"Hiç,"dediğimde elime vurarak"Yalancısın,"diyerek inanmazca beni süzdü.

"Birkaç hafta içinde Güneş tutulması olacak."

"Ne alaka ki şimdi bu?"

"Onu izleyeceğiz,"diyerek ellerimi çenemin altında topladım."Şu sahilde ki yerde kalacağız."

"Hım,"diyerek ve tek kaşını kaldırarak güldü.

Kesinlikle,masumca bir gülümseme değildi bu.

"Öyle gülmeyi kes Rafa."

"Nasıl gülüyorum?"diyerek göz kırptığında,ona ciddi misin? der gibi bakarak"Pek masumca güldüğün söylenemez,"diye geveledim.

Milagre⚽Neymar JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin