#DÜZENLENMİŞ HALİDİR#
▼
Hayatım da şu midemde ki kelebekleri kaç kere hissettim bilmiyordum ama birisi kesinlikle dün Junior'un evinde,dudakları dudaklarımın üstüne örtülü bir vaziyette,elleri ise göbeğimde ve tişörtün açıkta bıraktığı sırtımda gezinirken varlığını belli etmişti.
Bana göre asırlar gelen bir süre kadar sonra dudaklarını tenimden çekerek beni bir nevi boşluğa bırakmışt,sonrasında onun konuşmasına dahi izin vermeden"PES oynayalım!"diye cırlamış ve zor da olsa öpüşme mevzusunu kapatmıştım.Yani sanırım.
Uzun çabalarım sonucu Barselona olmaya Neymar'ı ikna edemeyince,ikimizde aptal gibi kahkaha atarak aynı sahada 2 Messi,2 Neymar,2 Pique ve daha nicesi ile oynamıştık.
Evet deliydik.
Barselona vs Barselona maçı yapacak kadar deliydik hemde.
Delilik aynı şeyi tekrar tekrar yapıp farklı sonuçlar beklemekti Albert'in dediği gibi ve ben yaklaşık 5 kez oynadığımız PES oyunun her seferinde berabere kalsak bile en sonunda onu yeneceğimi bekleyerek oynamıştım ve evet amacıma ulaşmıştım.
2-1
Neymar'a,Neymar ile gol atmıştım.Tamam belki buna o izin vermiş olabilirdi ama sonuçta yenmiştim işte banane.
Yastığımın altında ki telefonun titremesi ile sevinç çığlıklarımı kamufle eden yastığı nereye attığımı umursamadan,fırlatarak telefonu elime aldım.
Gönderen:Rafela
Günaydın yenge :)"Tanrı'm!"diye isyan edercesine bağırarak"Yenge mi?"diyerek dehşetle yeniden konuştum.
Gönderilen:Rafaela
Hiç gün ayamadım Rafa.Tuş kilidini kapatacak iken elimde ki telefonun ana ekranına bakarak sırıttım.Dün onun zoruyla kameraya saçma sapan pozlar vermiş ve ikimizde aynı resmi arka planımız yapmıştık.
Şimdi asıl soruya geliyorum...geldim.
Biz neydik?
Evet harika soruydu fakat verecek bir cevabım yoktu,beni öpmüştü iyi,güzelde neydik bilmiyorum işte.
Odama hayvandan farksız bir biçimde giren Dallas yüzünden gerçekten aşırı saçma düşüncelerim beni terk ederken"Yavaş ol noldu?"diyerek telefonu yatağa attım.
"Seninle konuşmam gerek."
Ciddi çıkan ses tonu,bir işe bulaştığını haykırırken"Gel,otur,"diye konuşarak yatakta doğruldum ve oturması için ona yer verdim.
"Zafrina gidiyor Melanie."
"Ne!?"diye inanmazca bağırdım."Güzel bir şaka değil bu Dallas?"
"Şaka yapmıyorum."
"Neden?"
"Onu öptüm,"diyerek bildiğim gerçeği yeniden dillendirdi."Ama sarhoştum ve bunu ona söyledim."
"Neden ona bir şanş vermiyorsun?"
Baygın bakışlarını bana yollarken"Bilmem,"diye rahat bir tavırla konuşması sinirlerimi bozduğu için dişlerimi birbirine sürterek"Ne demek bilmem?"diyerek sordum.
"Olmaz işte Melanie."
"Ama--"
"Aması yok bu işin olmaz diyorum işte!"
"Dallas?"diyerek elimi dizine koydum."Onun gitmesini istemiyorum."
"Onu seviyorum."
"Bak sevmi--bir dakika ne?Aman Tanrı'm!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milagre⚽Neymar Jr
Fanfiction"O gün sonunda,odanın kapısı sonuna dek kilitlenirken,biz tüm zincirlerimizi kırmıştık." NeymarJuniorFanFiction# 1 '150716'