turkish lesson

3K 133 77
                                    


"Ov!Yavaş ol acıdı!"

"Ufak bir çizik,"dedim kremi daha 10 dakika önce karın kaslarında bıraktığım çiziğin üstüne sürerken.

Pekala ufak bir bebek çizmiş gibi duruyordu ama söylememe izin verin biraz daha derin ve biraz daha can yakanı olduğuna şüphem yoktu.

Yattığı koltukta sadece kafasını kaldırarak karnına bakarken yeniden konuştum;

"O kadar kötü gözükmüyor."

Ciddi misin sen? der gibisinden bakarken gülmemek adına dudaklarımı dişlerken"Kendi suçun,"dedim hala tek kelime etmeyen Junior'a karşı.

"İçinde bir aslan olduğunu bilseydim seninle iddia'ya falan girmezdim."

Omuz silktim.

"Kedicik demeni tercih ederdim Junior."

"İkisi de kedigillerden sonuçta."

"Ah!"diye göz devirdim."Çok zekisiniz bayım."

"Sizin kadar olamam bayan,"diyerek güldüğünde kremi yarasına hızla sürerek acıyla bağırmasını sağladım.

"Ov!Peri kızı!"

"Kaşınıyorsun Junior!"

"Ne yapıyorum?"diye anlamazca sorduğunda"Arda öğretti,Türkçe öğrenmeye başladım az bir şey,"derken sesim sona doğru kısılmıştı.Gözlerim iri iri açılırken"Arda!"diye bağırdım."Tanrı'm unuttum,bugün çalışacaktık."

Kahkaha atarak"Beni inletmekten unutuyorsun tabi,"diye konuştu.

"Junior!"diyerek karnına vurdum."Kes sesini!"

"Ah!Melanie çok acımazsızsın."

Aniden ayağa kalktığımda"Kalk,hadi beni eve bırakmalısın Arda az sonra evde olur,"dediğimde bakışları yine arsızca üstümde sadece onun tişörtü olduğu için açıkta kalan bacaklarıma kaymıştı.

Onun tişörtlerini giymeye cidden alışmıştım.

"Ararız ve iptal edersin."

"Olmaz!"diye bağırdım birden."Lütfen Junior,merak ediyorum işte,lütfen."

"Pekala,o zaman onu ararız ve buraya gelir,"diyerek telefonuna uzandı ve numarasını tuşladı.

"Naber dostum?"

Arda'nın telefonu açtığını anladığımda Neymar'ın yanına oturarak kulağımı, duymak adına telefona yaklaştırdım.

"Sizde mi?"

Neymar gözlerini kısmış bana ne yaptığımı anlamak ister gibi bakarken"Evet,şu Türkçe dersi işi için bize gelmen gerekiyor bu durumda,"dedi.

Ellerimi sessizce birbirine çırparken"Görüşürüz."Sesi ile Neymar'ın boynuna atlayarak"Teşekkür ederim,teşekkür ederim,teşekkür ederim,"diye ardarda konuştum.

Neymar kafasını koltuk başlığına çarptığı için acıyla inlerken"Beni öldürmek için gönderildin sen öyle değil mi?"diye sordu,tek kaşı hava elleri üstünde olduğum için kalçamda bir durumdayken.

Alt dudağımı ağzımın içine alarak,kaşlarımı kaldırdım.

"Peri kızı görünümlü iblis,"diye konuştu,korku filmlerinde ki gibi bir sesle.

"İblis olan sensin,"dedim. Gözlerini bir saniye bile konuştuğumda hareket eden dudaklarımdan almıyordu.

"Ateş olan,yakan,kül eden sensin Junior."

Milagre⚽Neymar JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin