drunk

4.5K 202 45
                                    

#DÜZENLENMİŞ HALİDİR#

Müzik,bir harika bir berbat ses ve karaoke.

Shakira ve Neymar'ın eğlence için yaptığı düet sonucu kahkahalarım yüzünden en sonunda karnıma ağrı girdiğinde en yakınımda bulunan büyük siyah pufa oturarak"Tanrı'm karnım,"diyerek ellerimi karnıma doladım.

Pique gülerek iyiden iyiye sarhoş olmaya başlayan Dani'yi tutarken en sonunda hepimiz dirseklerimizi ortada ki masaya dayamış birbirmize bakıyorduk.

"Bence..."diyerek sarhoş olduğu için ağzından yuvarlanarak çıkan kelime yüzünden Dani'ye bakarak"Sence ne Dani?"diye sordum.

Hıçkırdı.

"Papaz oynayalım."

Munir'in tavsiyeyi üzerine Neymar'a bakarak"O nedir?"diye sordum.Belimden tutarak beni kendine çektiğinde hala cevap vermediği için kafamı kaldırarak ona baktım.Tamam fazla yakındık.

Melissa gülerek"Hadi ama oynayalım,"dediğinde Neymar'ın cevap vermeyeceğini anlayarak Melissa'ya dönerek"Nasıl oynanıyor?"diye sordum.

"Önce herkesin önüne shot bardakları konulacak,"diye konuşan Melissa'dan sözü alarak Antonella devam etti."Sonra bir deste kağıt ve ortaya büyük bir shot bardağı."

"Anladım,"diyerek kafamı salladım.Rafinha"Oyun tam bu noktada başlıyor,"dediğinde"Nasıl yani?"diyerek karşımda oturan Rafi'ye baktım.

"Kartlardan kırmızı açarsan shot'u içersin,siyah açarsan sıra geçer."

"Pekala,"diyerek Neymar'a baktım."Hadi başlayalım."

"Devamı var."

Munir'in gülerek söylediği cümle üzerine göz devirerek"Tanrı'm!"diye inledim."Siz şaka falan mısınız?"

Masada bir kaç kişi gülerken Rafaela"Tamam yeter,"diyerek sevecen bir şekilde güldü."Melanie kartlardan papaz'ı çekersen istediğin kadar içkiyi ortada ki büyük bardağa boşaltırsın."

"Son olarak ise 4.papaz'ı çeken ortada ki büyük bardağı içmek zorunda kalır."

Neymar'ın konuşmaya son noktayı koyar gibi söylediği söz sonunda önümüze konan küçük shot bardakları ve ortada ki büyük shot bardağına bakarak dilimi alt dudağımın iç tarafında gezdirdim.

4.papaz gelecek kişiye acımam normal miydi?Çünkü o büyük bardak tek bardakta bile insanı sarhoş edecek cinstendi.

Son olarak kartlar geldiğinde,Neymar kartları büyük bir ustalık ile karıştararak herkese birer deste dağıttı.

"Evet masa da en küçük olan kimse o başlasın."

Rafaela göz devirerek ilk kartını çektiğinde, işaret ve orta parmağının arasına sıkıştırdığı siyah kartı gösterdi.

Sıra saat yönünde ilerlerken Dallas papaz çektiği için 2 tane shot bardağını büyük bardağa boşalttı.

"Sadece 3 papaz kaldı."

Rafinha'nın tek kaşını kaldırarak konuşması o büyük shot bardağına yeniden bakmama sebep olurken sıra bana geldiği için desteden kartı çektim.

Kırmızı.

"Açılışı Melanie yapıyor,"diyerek gülen Marc'a bakarak bir shotu içtim.

Benden hemen sonra Neymar'a geçen sırayla birlikte o da bir shot'u içtiğinde kırmızı kartı masaya fırlattı.

"Ah lanet olsun!"diye bağırarak papaz kartını masaya atan Dani'ye bakarak güldüm.

Milagre⚽Neymar JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin