Merhaba!
Uzun zaman sonra hikayemi yeniden okuduğum ve cidden çok değiştiğimi fark ettim.
Tamam, belki hala aşırı iyi hikaye yazan birisi değilim ama bu ilk hikayem nasıl denir fazla anlam hatası var, yazım yanlışları, ve biraz baştan savma gibi ama buna rağmen Milagre'ye öyle güzel yorumlar geldi, öyle güzel dostlar verdi ki bana bu cidden inanılmaz güzel.
Herneyse bu bölümü depreşen duygusallığım için yazıyorum.
COLOR RUN bölümü olup diğer bölümlerden BAĞIMSIZ YAZILDI.
İyi okumalar perilerim :")
▼
Color run.
Çocukluğumuzdan beri Neymar ile gitmek istediğimiz ilk yer.
Renklerin üstümüze inişi ve birbirine karışan kahkahalarımız.
Onun beni tutup kendine çekişi ve dünya üzerinde sadece ikimizin var olduğunu düşündüğüm öpücüğü.
Yüzüne bulaşan yeşil, mavi, kırmızı her renk boyaya rağmen tapılası yüz hatları.
"Peri kızı?"
Düşüncelerim sesi ile köşelerine kaçarken"Sevgilim..."diyerek endişeli suratına baktım."Noldu?"
"Yaklaşık 2 dakikadır sana sesleniyorum Melanie, asıl sana noldu?"
"Ben iyiyim."
Evet, artık bu cümleyi söylerken içimde tek bir şüphe dahi yoktu, çünkü her zaman olmam gerektiğinden çok daha iyiydim.
"Emin misin güzelim?"
"Junior,"diyerek ayağa kalktım ve yanına giderek ellerimi ensesinden birleştirdim."Hiç olmadığım kadar iyiyim."
"Neden o kadar dalgındın peki?"
Ah benim meraklı sevgilim.
"Sadece bugün ki color run'ı düşünüyordum."
"O renklerin arasında nasıl seksi olacağımı düşünüyordun değil mi?"
Bazen, Tanrı şahidim olsun ki bu adamın aklımı okuduğunu düşünüyordum.
"Bazen aklımı okuduğunu düşünüyorum,"dedim tereddüt etmeden."Bu korkutucu."
"Korkma..."diyerek kulağıma korku filmlerinden çıkıp gelmiş bir ses tonu ile fısıldadı."Sadece seni, düşüncelerini anlayacak kadar iyi tanıyorum."
"Ben neden anlamıyorum?"diye sordum direkt.
"Tam gözlerimin içine bak."
Gözlerinin içine bakarken"Zaten bakıyorum,"dediğimde"Dikkatli bak,"diyerek gözlerini kırpmamak için özen gösterdi.
Ela gözlerine şimdiye dek baktığımdan çok daha dikkatli bakarken, gözlerinde ki yansımamı gördüm.
Çillerime kadar, gözlerinde ben vardım.
"Ne görüyorsun?"
İkimizde aynı anda aynı soru sorduğumuz için gülümseyerek"Kendimi,"diye cevap verdim.
"Ben seni görüyorum Melanie."
Yutkunarak ona bakarken"Senden başka kimse, kendim bile, göremiyorum,"dediğinde sadece sarıldım.
Sımsıkı sarıldım, boynuna kafamı gömdüm, kokusunu içime çektim, ona orada birkez daha aşık oldum.
"Sana hergün daha fazla aşık oluyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milagre⚽Neymar Jr
Fanfiction"O gün sonunda,odanın kapısı sonuna dek kilitlenirken,biz tüm zincirlerimizi kırmıştık." NeymarJuniorFanFiction# 1 '150716'