memories

2.8K 115 45
                                    

O zaman finale adım adım diyelim....

:')

Oy ve yorum eksik etmeyin lütfen.

Babamın sorusu üzerine derin bir yutkunma ihtiyacı hissederken,düşündüm.

O benden gideli 9 sene olmuştu,geleli ise sadece 3 ay 24 gün.

Ona kızmıştım ilk başlarda,ama sonra gerçekten hayalleri ve ailesi için gittiğini anlamış ve o geldikten 1 ay sonra pekala onu affetmiştim.

Neden peki?

Hırs için mi?

Yoksa gerçekten midemde o bana yaklaşınca oradan oraya koşturan hipopotamlar aşk yüzünden mi?

"A-aşk,"dedim sesimin titremesine ve karmaşa içinde ki düşüncelerime aldırmadan.

"Pekala kızım,"diyerek dizime elini koydu,üstelemedi.

Üstelememeliydi.

Ben Junior'u seviyordum,o'da beni seviyordu.Tamam,bazen beni kırabiliyordu ama seviyordum.

Hem,Arda'nın dediği gibi;"İlişkinin tuzu biberi bunlar yenge!"

Sessizce kıkırdarken babamın"Bak bende ne var?"demesi üzerine yeniden ona baktım.

"Aman Tanrı'm sakın bana onun,o CD olduğunu söyleme baba!"

Babam,ben küçükken elinden hiç düşürmediği kamerası ile beni çekerdi,bizi,küçüklüğümü.

Benim küçüklüğümde Neymar vardı,o CD'nin içinde onun küçüklüğü vardı.

"O CD,"diyerek şuh bir kahka attığında"Dallas ve Zafrina'da bunu izlemeli baba,"dedim.

"Ve tabii Neymar."

Gülümsemem dudaklarımı yırtacak kıvama gelmişken"Onları çağırıp geliyorum,"diyerek koltuğun üstünden atladım ve oturma odasından çıktım.

Heyecan damar yolu ile vücuduma enjekte edilmiş bir zehir gibi içime ılık ılık yayılırken dudağımı dişledim.

Mutfağa tam adımımı atıcakken aşina olduğum Dallas' ın"Melanie'yi cidden seviyorsun değil mi Ney?"Sesi ile duraksadım.Elinde ki su bardağını bırakarak ellerini çenesi altında topladı.

Tanrı'ya şükür kolon vardı da,görünmüyordum.

"Sevmiyorum."

O an kalbim sıkıştı.Sanki boğazıma yapışmış birden fazla el nefes almamı engelliyor gibiydi.

Dallas çatık kaşları ile ona bakarken,Neymar onun omzuna vurarak"Hastayım oğlum ben o kıza,"diye yüksek sesle konuştu ve kahka atarak Dallas'ın omzuna vurdu.

Arda çok ters etki yapmıştı buna.

Manyaktı yani!

Manyak,dengesiz,seksi,komik,seksi,yakışıklı ve yine seksiydi.

"Melanie?!"diye bağırarak ona dönmemi sağlayan Zafrina'nın ağzına küçük bir tokat atarak"Sessiz olsana!"diyerek fısıldadım.

"Tanrı'm içine menopoza girmiş bir kadın gibi kapı mı dinliyorsun?"

Fısıltı ile konuşurken,göz devirerek"Hayır öyle birşey yapmıyorum,"diye itiraz ettim.

"Ah kesinlikle yapmıyorsun,"diyerek benim gibi göz devirdi.

"Zafrina!"

"Pekala."

Beni arkasında bırakarak mutfağa girdiğinde,bende peşinden onu takip ettim.Dallas,Zafrina yanına geldiği an onu kolu altına alarak saçını öpmüştü.

Milagre⚽Neymar JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin