#DÜZENLENMİŞ HALİDİR#
▼
Uykulu gözlerimi Zafrina ve Dallas'ın kahkahaları yüzünden bana göre erken sayılabilecek bir saatte yeni bir güne açtığım için huysuzlanarak yataktan kalktım.
Banyoya girdiğimde her zaman ki rutin işlerimi hallederek pijamalarımı değiştirme uğraşına bile girmeden paytak adımlar ile kahvaltı hazırlarken muhtemelen çok uyumlu bir çift gibi gözüktüklerini bilmeyen Zafrina ve Dallas'a"Günaydın!"diyerek
sandalyelerden birine oturdum.Telefonuma gelen bildirim sesi ile Instagram'a girdiğimde gördüğüm bildirim ile şaşkınca gülümsemiştim.
Rafinhaaa93 senin fotoğrafını çekti.
Bildirimin üstüne basarak resmin yüklenmesini beklerken elimle masada ritim tutturdum.Sonunda resim yüklendiğinde"Rafi!"diye kendi kendime mırıldandım.
Dün sahada yatarken kime çektirdiğini bilmediğim ikimizin resmini paylaşmış,açıklama olarak ise "Minha irmã mais nova ❤" yazmıştı.
Fotoğrafa neredeyse anında gelen beğenilere gülerek,beğendim ve aynı fotoğrafı kendi Instagram hesabımda paylaşarak "Bro ❤" yazdım ve telefonu masaya bıraktım.
Telefonumun bildirim sesi dakikada bir mutfakta yankılanırken sessizce almak için açtığımda gözüme çarpan bildiri ile"Tanrı'm!"diye inanmazcasına konuştum.
neymarjr sizi takip etmeye başladı.
"Yuh!"diyerek telefonu elimden kapan Zafrina'ya karşılık omuz silkerek"Sadece takip işte ne var?"diye konuştum.
"Evet takipçisi 50 milyonu geçmiş biri 980 takipçisi olan bir kızı takip ediyor.Haklısın bir şey yok."
"Bir dakika,"diye kaşlarımı kaldırarak konuştum."Sen Neymar'ın 50 milyondan fazla takipçisi olduğunu nereden biliyorsun?"
"Tanrı'm ne var sen antisi olduğun birilerini hiç mi araştırmıyorsun?"
"Hayır."
"Neyse,"diyerek geveledi."Onu geri takip edelim."
"Hayır!"diye bağırarak bir çırpıda telefonu elinden aldım.
Dallas krepleri tabaklarımıza koyarak karşıma oturduğunda dün geldiğimizde yorgunluktan onu göremediğim için"Dallas,"diye konuşarak bir parça krebi ağzıma attım."Dün için teşekkür ederim."
"Önemli değil Zafrina'ya bile Barcelona'dan birini sevdirmişsin."
"Sen nereden öğrendin?"
"Zaf,"diyerek gülen Dallas'a baktım.Cevabı tabii ki merak ediyordum."Rafinha ile konuştuk."
Zafrina umursamazca omuz silkerek"Sadece iyi çocuklar"dediğinde alt dudağımı ağzımın içine alarak dün Arda'dan öğrendiğim kadarı ile bıyık altından güldüm.
"Gülmesene Mel!"
"Gülmüyorum."
"Ya!Tabii."
"Zaf,"diye konuşarak kafamı sağ tarafa eğdim."Cidden gülmüyorum,iyiyim."
Zafrina beni takmadan"Akşam bara gidelim,"dediğinde dudaklarımı büzerek"Bana uyar,"diye konuştum.Dallas"Rafinha,onlarla birlikte gelmemizi istiyor,"diyerek telefonuyla birini ararken"Ama--"diyecektim ki eliyle sus işareti yaparak lafımı geri yutmamı sağladı.
"Rafinha?"
"..."
"Tamam dostum,akşam 9."
"..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milagre⚽Neymar Jr
Fanfiction"O gün sonunda,odanın kapısı sonuna dek kilitlenirken,biz tüm zincirlerimizi kırmıştık." NeymarJuniorFanFiction# 1 '150716'