Çınar atölyeden çıkmadan kulağıma eğildi. "Acilen konuşmalıyız, Jerry." Etrafa baktıktan sonra onun kulağına yaklaştım. "Tamam, saat 12 de buraya gel herkes gitmiş olur. Ama ben burada olacağım." Diye fısıldadım. Memnunca gülümseyerek göz kırptı. O çıktıktan hemen sonra Taylan yanıma geldi. "Bu çocuğu hiç sevmedim."diye homurdandı. Arkamı dönüp kaşlarımı çatmışken gülümsedim. "Öyle deme aslında iyi çocuktur." İç sesim anında devreye girdi. 'Hıı ne demezsin!'
Taylan ve Nisa atölyeden çıkan son kişilerdi. Taylan anlımı öptükten sonra resim çantasını alıp gitti. Nisa bana iki saat öğüt verdi. Onu da zorla dışarı attım. Masama yerlestim ve çekmeceden resim defterimle test kitabımı çıkardım. Lambamı tam resim defterine tutup aydınlanmasını sağladım. Çınar'ın resmiyle bakıştım. Sonra resim kalemi setimi açtım. Resim kalemimi alıp yüz hatlarını keskinleştirmeye başladım. Elimi başıma koymuş çizerken kulağımın dibindeki sesle çığlık attım. "Demek beni çiziyorsun Jerry." Çınar'ın fısıltısını duymamla çığlığı basmıştım. Eliyle ağzımı kapatırken gözlerimi kocaman açtım. "Şhhh sakin ol Jerry, benim." Ağzımı bıraktığında elimi kalbime koyup sakinleşmeye çalıştım. Elini elimin üstüne koyup bana baktı. "Sakin," o elini koyunca kalbim daha fazla tepki verdi, karnım kasıldı ve gözlerim gözlerini kilitlendi. Öylece birbirimize baktık. İlk çekilen o oldu. Yutkunarak gözlerini kaçırıp geri geri önümdeki sandelyeye oturup kafasını eğdi. Kaldırdığında yine gülümsüyordu. "Ee? Jerry?" Konuşmasıyla kendime gelip boğazımı temizledim. "Evet, ne konuşacaktık?" sesimi ciddi çıkması için zorladım ama demin ki dokunuşu vücudumda büyük bir iz bırakmıştı. Eline bir fırça alıp çevirdi. Lambanın ortamda bıraktığı loş havada silueti çok hoş gözüküyordu. Işık yandan yüzüne vuruyor ve yakışıklılığını su yüzüne çıkarıyordu. Bu güzelliği karşısında sertçe yutkundum.
Bir ölüm meleği gibiydi...
Sert ve eşsiz.
"Ronya?" Çınar bu sefer endişeli görünüyordu. Galiba uzun süredir bana seslendiğinden dolayıydı. Gözlerimi masama çevirip "Efendim?" Dedim. "İyi misin?" Dedi kafasını bana bakmak için eyerek. Titredim. "İyiyim. Konuşacağımız konuyuda biliyorum ama sana bunu anlatmayacağım. Önce sana güvenmeliyim." Yüzüne bakmadan ayağa kalktım. Kenarda bir seyler karıştırırken Çınar arkamdan bana sarılıp kendini bana bastırdı. Yüzünü boynuma gömüp oraya bir öpücük kondurdu. " Her seyi yapacağım, Jerry. Seni kendime aşık etmek için her şeyi yapacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JERRY
Randomİki kaçağın efsanevi aşkı... *Jerry, Tom ve Jerry çizgi filmindeki fareden alınmıştır.*