Çınar içeri girmemişti, fırlatılmıştı. Uçarak yere kapaklanan Çınar acıyla doğrulmaya çalıştı. Acı çektiğine rağmen dirseklerini yere yaslayıp uzandı ve gülümsedi. Beni hala görmemişti. "Merhaba millet? Acaba burada kaçabileceğim bir yer var-" derken kafasını çevirdiğinde beni görmesiyle sustu. Adamlar hızla içeri girdiğinde Çınar yüzünü buruşturarak "Hay sikeyim! Siz yorulmaz mısınız beyler?" Dedi. Nisa'nın bakışlarını yakaladığımda korkuyla baktığını farkettim. Ne oldu dercesine başımı salladığımda dudağını ısararak adamları işaret etti. Adamları daha ayrıntılı incelediğimde...
Ahh!! İyi bir Siktir!!
Bunlar babamın adamlarıydı!
Arkamı dönüp endişeyle etrafa baktım. Çınar hala kaçacak yer arıyordu. "Taylan!" Diye bağırdım. Adamlardan biri eliyle beni işaret ederek "Sen, seni küçük sürtük!" Taylan ve Can ne demek istediğimi anlamışlardı. Taylan bana laf eden adama sağlam bir yumruk atıp "Hic kimse benim sevgilime sürtük diyemez!" Diye bağırırken yerdeki Çınar bileğinden tuttum. Onu da beraberimde sürüklerken bir şeyler mırıldanıyordu. Onun babamın adamlarıyla ne alakası vardı?? Banyoya girip hemen kapıyı kilitledim. İkimizde hızla sonuklanırken aynı anda konuştuk.
"Sevgilimime mi?"
"Babamın adamları mı?"
Sorduğu soruya yüzümü buruşturdum."Jerry," önümde reverans yaptı. "Gerçekten babamın adamları ne alaka?" Dedim. Yutkunarak bakışlarını kaçırdı. "Hiç,"dedi. O sırada tam konuşacakken kapı vuruldu."Benim sevgilim, aç kapıyı." Çınar kapıya düşmanca baktı. Gözlerini kısarak bir şey mırıldandı ama tam duyamadım. Kilidi çevirip kapıyı açtığımda Taylan beni belimden tuttu. "Onlar da kimdi?" Dedi kaşlarını çatarak. Çınar ile karşı karşıya duruyorlardı. Onun taktiğini kullanarak Taylan'a "Hiç." Dediğimde pis pis sırıttı. Taylan bu sefer dudağının kenarını kaşıyıp parmağıyla Çınar'ı gösterdi. "Peki, bu kim?"
Dedi. "Haa! O-" diyecekken Çınar kolunu omzuma atıp beni yanına çekti. "Ben Çınar. Jerry, yani Ronya'nın en en en en en yakın arkadaşıyım." Nisa arkadan hoşnutsuzca homurdanırken Taylan öfkeyle benim elimi tutup Çınar'a parmağını tehdit edercesine salladı. "Bak Ronya'nın en en en yakın arkadaşı, o benim. Ona bir daha dokunmaya kalkma." Diye tısladı. Ben ise sırıtarak ikisine bakıyordum. Çınar ellerini teslim olur gibi kaldırdı. "Peki sert çocuk." Dedi. Taylan beni çekiştirirken Çınar benim duymadığımı sanarak mırıldandı. "Çok beklersin. Jerry, benim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JERRY
Diversosİki kaçağın efsanevi aşkı... *Jerry, Tom ve Jerry çizgi filmindeki fareden alınmıştır.*