Okuldan çıkmış sessizce sokakta yürürken birinin şiddrtle omzuma çarpmasıyla sarsıldım. Kulaklıklarımı çıkarmış kaşlarımı çatarak gergin sevgilime tip tip bakıyordum. Terden beyaz saçları anlına yapışmış, mavi gözleri kararmıştı ama kahkahalar atıyordu. Başımı eğerek ona bakarken arkama odaklanınca dudakları arsızca kıvrılmıştı. Elimi kavradığı gibi hızla beni de peşindrn sürüklemeye başladı. Neden okula gelmediği şimdi anlaşılıyordu. "Huhuuuvvvv!". Diye bağırdı gülerek. " Çınar ne halt yiyorsun?" arkama dönüp bakmamla lanet olası adamları görmem bir oldu ve bende ona ayak uydurmaya başladım. Kapişonumu kafama geçirirken "Bu adamlarla ne işin var?" diye bağırdım. O ise hala delice kahkaha atıyordu. "Açıklıyorum!!" diye seslendi ve geriye saymaya başladı. Sayılar bitince "Ben bir kiralık katilim ve baban için tutuldum ve bir de şu kasa var tabii." dedi tekrar gülerek.
"Ne?!" diye çığlık atarak olduğum yerde durdum. "Duydun işte." dedi. "Çınar sen ne dediğinin farkında mısın?" adamları bakıp tekrar elimi tuttu. "Bunu sonra konuşalım!" diye bağırdı ve birlikte bir Porshe'nin yanına yaklaştık. "Düz kontak yapmayı biliyor musun?" dedi. Olanlardan benim kadar keyif alıyordu. "Evet!" diye ciyaklayıp arabaya atladım. İşim bittiğinde gaza basmamla araba öne fırladı. Lastikler çığlık atarak yola koyulurken ikimizde kahkahalarla gülüyorduk. Tabii adamlarda o arada bir arabaya binmişlerdi. Çınar radyoyu açıp sesi full yaparken şansımıza Twenty One Pilots-Stressed Out çalıyordu. Direksiyonu tam kırarak arabanın drift atmasını sağladım. İkimizde kopmuşken kafamızı sallıyor, kahkaha atıyorduk. Çınar heycanla eğilerek "İşte bu güzelim!!!" diye bağırdı ve hemen ardından şarkıyı söylemeye başladı. Son sürat yollarda makas atarken ben de şarkıya katıldım. Hatta bir ara telefonunu çıkarıp fotoğrafımızı bile çekmişti. Ateş sesleri gelmeye başlayınca sola kırarak kurşundan kolayca kurtuldum. Telefonu cebine atıp torpido gözünü açıp bir silah çıkardı ve sırıtarak bana döndü. "İşte buna şans denir." deyip kahkaha attı. Kolayca kurşunlardan kurtulurken hala şarkıya devam ediyordum. Çınar silahı alıp ayağa kalktı. Elindeki şapkayı kafasına geçirip bedenini camdan dışarı çıkardı. "Dikkat Et!" derken şarkı bitmiş ve en sevdiğim şarkılardan biri çalmaya başlamıştı. Jason Derulo- Get Ugly.
Çınar ile aynı anda kahkaha atarak aynı anda "En sevdiğim şarkı!" diye bağırdım. Çınar hem onlara ateş ediyor, hem de bağıra bağıra şarkıyı söylüyordu. Ben de ona eşlik ediyordum. Araba büyük bir sesle patlayınca şarkıyı daha da yükseltip sesi açtım. İçeri girip ellerini havaya kaldırıp neşeyle bağırdı. Arabaya boş bir alana çekip drift atmaya başladım. "İşte benim kızım!!" dedi. Daha da gaza geldim. Ama siren sesleri duyulmaya başlayınca durup kontağı kapattım. Bilerek radyoyu açık bırakmıştım. Çınar arabadan neşeyle atlayarak elimi kavradığı gibi tekrar koşmaya başladık. Hayatımın en eğlenceli zamanını geçirmiştim.Medya: Yeni kitap is comingggggggg😎😎😎😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JERRY
Randomİki kaçağın efsanevi aşkı... *Jerry, Tom ve Jerry çizgi filmindeki fareden alınmıştır.*