BÖLÜME BAŞLAMADAN OY VERİN LÜTFEN. EMEĞE SAYGI.
Artık her bölüme bir şarkı olsun.
Bölüm Şarkısı: Imagine Dragons - Demons
***10. Bölüm***
Eslem...
Bazı insanlar vardır ki sadece boşuna oksijen tüketiminden ibarettirler. Olmasalar yokluğu zerre hissedilmeyecek insanlar...
Dün gece bunu daha iyi anlamıştım. Damla'nın göz yaşları bu düşüncemin doğruluğunu bir kez daha kanıtlamıştı bana...
Sabah alarmın sesi yerine Damla'nın sesiyle uyandım. Ama benimle değil, telefonda biriyle konuşuyordu. Benden önce uyanmıştı anlaşılan.
"Merak etme anne. Cidden iyiyim. Okula gideceğiz birazdan... Tamam, görüşürüz."
Damla suratını bana döndüğünde yüzündeki kızarıklığın ve morluğun biraz gitmiş olduğunu gördüm. Ama dün gece uyumadığını belli ediyordu kızarık gözleri.
"Günaydın Eslem." dedi buruk gülümsemesiyle.
"Günaydın Damla da... uyumadın mı sen?" dedim sorgulu sesimle.
Gözleri kızarmıştı ve altları morarmıştı. Beni endişelendirmişti bu hali.
"Denedim ama... çok başarılı olduğum söylenemez."
Sesi de uykulu geliyordu. Hemen üzerini çıkarmış, okul kıyafetlerini giymişti.
"Saat kaç?" diye sordum yataktan kalkarak.
"Yedi."
"Neyse ben üzerimi falan giyineyim, sonra kahvaltıya ineriz." dedim banyoya yönelirken.
"Tamam." dedi kafasıyla da onaylayarak.
Kıyafetlerimi alıp banyoya gittim. Rutin işleri yaptıktan sonra saçımı yandan gevşek bir örgü yaptım. Sadece az parlatıcı sürdüm ve banyodan çıktım. Damla camdan dışarı bakıyordu.
O an aklıma bir fikir geldi.
"Damla, bak ne diyeceğim. Hadi gel sana makyaj yapalım."
"Hayır, hayır. Saol. Makyaj hiç sevmem."
"Ben de hiç sevmem. Ama bugün farklı olsun. Herkes bizim acılarımızla başa çıktığımızı anlasın."
Damla aslında çok güzel bir kızdı. Sadece hiç bakım yapmıyordu o kadar.
"Sen de yapacaksın ama." Kafamla onu onayladım ve gülümsedim.
"Tamam beraber yapalım."
Önce Damla'dan başladık. Saçına fön çektik. Mavi gözlerini ağır olmayan bir makyajla belirginleştirdik. Narçiçeği renginde bir dudak kremi sürdü.
Sonra bana geçtik. Saçlarıma doğal görünümlü bukleler yaptık. Mavi gözlerimi belirginleştiren hafif bir makyaj yaptık. Açık pembe bir dudak kremiyle makyajımı tamamladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE
Teen Fiction***TAMAMLANMIŞTIR*** Babası en güçlü mafyalardan olan Doruk, bir gün bir kızı kendine aşık etmesi için görevlendirilir. Hayatındaki acılarla baş edemeyen Eslem, birden hayatına gelen bir adamla birlikte acılarıyla başa çıkar. Doruk babasının verdi...