LÜTFEN BÖLÜME BAŞLAMADAN OY VERİN.
Bölüm Şarkısı: Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
Keyifli Okumalar!
***29. Bölüm***
Doruk...
Dünden beri zihnimi meşgul eden sadece bir şey vardı.
Bana ne oluyordu böyle?
İkide bir kendimden geçip çevremdekilere zarar veriyordum. Eslem'e, şirkettekilere veya evdekilere. Kendimi kaybettiğim zamanlarda yaptıklarım illa ki birilerine zarar veriyordu.
Benim yaşamamın ne anlamı vardı?
'Atlatacağız' demişti Eslem. Atlatabilir miydim, bilmiyordum. Ama eğer Eslem yanımda durursa ona da zarar verebilirdim. Eğer çevremde insan olursa herkese zarar verebilirdim.
Ben, artık kendimi tanıyamıyordum.
Yıllardır hiçbir şeyden korkmayan ben, şimdi kendimden korkuyordum. İstemeyerek de olsa Eslem'e zarar vermekten korkuyordum. Ya da çevremdeki diğer insanlara zarar vermekten korkuyordum.
"Lan napıyorsun öyle boş boş?" diye sordu ne zaman odaya daldığını anlamadığım Çağan.
"Düşünüyorum kardeşim."
Çağan ilk defa bu soruya ciddi bir cevap verdiğimi fark etmiş olacaktı ki o da ciddi bir yüz ifadesine bürünüp yanıma oturdu.
"Ne düşünüyorsun?"
Çağan içinde olduğum durumu paylaştığım tek kişiydi. Geçirdiğim sinir krizlerini veya kendimden geçtiğim zaman diğer yaptıklarımı sadece Çağan biliyordu.
"Çevremdeki herkese zarar veriyorum lan." dedim üzgünce.
"Sus lan. Kimseye zarar verdiğin yok."
Çağan beni teselli etmek istermiş gibi konuşsa da o da gerçeği biliyordu.
"Ne demek lan kimseye zarar verdiğin yok? Eslem'i iki kere öldürüyordum lan. Şirkettekiler korkudan yanıma yaklaşamıyor. Sen bile korkuyorsun benden."
Elimde olmadan sesim yükselmişti. Ben çevremdekiler benden korksun değil, sadece güçlü olduğumu bilsinler istemiştim şu güne kadar. Şimdiyse sevdiğim insanlar köşe bucak benden kaçacaktı.
"Ben senden korkmuyorum. Hatta bunu atlatana kadar yanındayım. Eslem de öyle."
Eslem aklıma gelince biraz uzaklaştım ondan. Deli gibi korkuyordum ona zarar vermekten. En iyisi benden uzak durmasıydı.
"Sakın Çağan, sakın Eslem'i yanıma yaklaştırma yoksa ona da zarar veririm."
"Oğlum ne saçmalıyorsun sen?! O kız seni seviyor, ne demek benden uzak tut lan?!" diye bağırdı. Ben de sinirle ona döndüm.
"Ben de onu çok seviyorum lan! Ama ne yapayım, elimde olmadan o da zarar görüyor! Ben onun kılına zarar gelsin istemiyorum!" diye bağırdım ben de sinirle.
Allah'ım... Ne yapacağım ben?..
***
Çağan'ın zoruyla şu an yanında olduğum psikologa kötü kötü bakıyordum. Deli miyim ben, neden psikologa getirdin lan beni?
"Evet Doruk bey, sıkıntınız nedir?"
Bir de yamuk yumuk konuşan bir kadın doktor seçmiş ya, işte şimdi Çağan'ı yumruklayabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE
Teen Fiction***TAMAMLANMIŞTIR*** Babası en güçlü mafyalardan olan Doruk, bir gün bir kızı kendine aşık etmesi için görevlendirilir. Hayatındaki acılarla baş edemeyen Eslem, birden hayatına gelen bir adamla birlikte acılarıyla başa çıkar. Doruk babasının verdi...