SAHTE - BÖLÜM 13

4.1K 190 25
                                    

LÜTFEN BÖLÜME BAŞLAMADAN OY VERİN.

Multi: Çağan (Shawn Mendes)

Bölüm Şarkısı: Shawn Mendes - Treat You Better

Keyifli Okumalar!

***13.Bölüm***

Eslem...

Hala uzanıyorduk ve ben merakla onun anlatmasını bekliyordum. Yıldızlara bakarak sanki kendini hazırlamaya çalışıyor gibiydi.

"Ailemi hiç tanımadım." diye başladı sonunda.

"Sadece Cengiz Baba'nın bana anlattığı ufak tefek şeylerle tanıyorum onları. Ben 2 yaşındayken ölmüşler. Nasıl öldüklerini bilmiyorum. Ne kadar sorduysam da söylemedi hiç." Derin bir nefes aldı tekrar.

"Bir kız kardeşim varmış galiba. Çok da zengin bir aile değilmişiz. Şimdiki babamın neden beni evlatlık aldığını bilmiyorum."

Anlatacakları bitmişçesine bir nefes aldı.

"Kardeşini bulmayı düşündün mü hiç?" diye sordum.

"Çok düşündüm. Ama ne zaman bulmak istesem babam engel oldu. Hem daha hayatta olduğu bile belli değil. Ama bulmayı cidden isterdim. Ailemden kalan tek kişi sonuçta."

Bu Doruk'un babasını cidden anlamıyordum. Ne zaman bir şey sorsam hep babası vardı işin içinde.

Derin bir nefes aldı ve tekrar devam etti.

"Güzel bir çocukluk geçirmedim. Aslına bakarsan çocukluk bile geçirmedim. Daha çok küçük yaşlarda  yaşımdan büyük işlere bulaştırıldım. Çevremdekilerin korktuğu bir kişiliğim vardı. Özellikle duygularım da çocukluğumla beraber kaybolmuştu. Babam bana hep duygusuzluğu öğütlerdi. 'Duygular zayıflık demektir' derdi hep. O yüzden kimseye karşı bir şeyler hissetmezdim."

Geçmişine dair anlattıkları onu biraz daha anlamama sebep olmuştu. Ama hala aklıma takılan bir soru vardı.

"Yaşımdan büyük işlere bulaştırıldım derken?"

"Sorma güzelim. Onları anlatamam. Ayrıca daha anlatacaklarım bitmedi. Eğer birkaç şey daha bilmek istiyorsan lafımı kesme."

Kafamı olumlu anlamda sallayarak anlatmasını bekledim.

"Şehirden şehire taşınıyorduk. Arkadaşım olmazdı hiç. Hep farklı okullar, farklı insanlar... Kimse yaklaşmazdı zaten bana. Ama bir ara gittiğim bir okul vardı. Orda ilk defa, ilk defa biri korkmadı benden. Sevecence yaklaştı bana. O gün aşık oldum o kıza. Kalbimin en derinlerine gömdüğüm duygularım bir anda kalbimden fışkırmıştı."

Onu böyle kendine aşık eden bu kız ne kadar da şanslıydı...

"Tabii ki arkadaşım olmadı. Olamazdı zaten. İlk görüşte aşık olmuştum ona. Bir süre sonra anladım ki o da bana aşık olmuştu. Hayatımın en güzel iki yılıydı. Artık hayat yüzüme mi gülmüştü nedir bilmem, ilk defa o kadar uzun kaldık o şehirde. Her günümüz ayrı bir güzeldi."

Artık ben ağlıyordum onun yerine. Devamını biliyordum çünkü hikayenin.

"Sonra baş dönmeleri başladı, beni sürekli unutuyor, sonra tekrar hatırlıyordu. Sürekli sinir krizleri geçiriyordu. Sonra yeter artık dedim ve doktora götürdüm onu. Bir bakmışsın beyninde ileri derece tümör var. Çok zor kurtulması dedi doktor."

Tekrar uzun bir soluk aldı. Ağlamamaya çalışıyor gibi bir hali vardı.

"Biraz karamsar bir kızdı Pınar. Daha o gün inanmıştı öleceğine. Onun yerine de ümit ettim ben. Onu hayata bağlamaya çalışıyordum. Ama o hiç yardımcı olmadı bana. Girdiği ameliyatta gitti. Hoşçakal bile dememiştim oysaki... İnanmıyordum çünkü öleceğine. Ama o gitti..."

SAHTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin