LÜTFEN BÖLÜME BAŞLAMADAN OY VERİN.
Bölüm Şarkısı: Demi Lovato - Give Your Heart A Break
Keyifli Okumalar!
***15. Bölüm***
Eslem...
"Damla biraz sakin olmayı dene."
Damla beni takmayarak işine devam etti. Sıla'yla Poyraz onun kadar abartmasa da Damla'ya yardım ediyorlardı.
Ne mi yapıyorlardı?
Evimin arka bahçesini süslüyorlardı. Beni zorlayarak bir doğum günü partisi vermeye ikna etmişlerdi. Ama süsleme işini abartıyorlardı.
"Kızlar abartmadınız mı?"
"Ama Eslem yılda sadece bir kez gelen bu gün çok özel olmalı. Yani düşünsene senin dünyaya geldiğin gün."
Damla böyle şeylere çok meraklıydı. Ama ben kesinlikle değildim. Damla'nın dediği gibi bu gün çok özel falan değildi benim için.
Zaten sadece çok az kişiyi çağırmıştım. Doruk, Çağan, Damla, Poyraz, Sıla ve sınıftan iyi anlaştığım bir iki kişi daha gelecekti. O yüzden abartmaya hiç gerek yoktu.
"Evet bitti sonunda." diyerek gururla etrafı süzdü Damla.
Genel olarak mavi olsun istemiştim. Biraz da mor.
"Güzel olmuş. Ellerine sağlık." dedim Damla'ya gülümseyerek.
"O zaman hadi Doruk'la Çağan'ı ara. Diğer insanlar da gelmeye başlarlar şimdi."
Başımla onaylayarak telefonu elime aldım ve Doruk'u aradım.
"Aradığınız numara kullanılmamaktadır."
Otomatik olarak konuşan kadının dediğini duyduğumda kaşlarımı çattım.
Ne demek numara kullanılmıyordu?
Kaşlarımı daha çok çatarak Doruk'u bir daha aradım. Yine aynı cümleyi duyduğumda korkmaya başladım.
Sakin Eslem. Telefonu falan bozulmuştur.
İçimden öyle olmasını umarak Çağan'ı aradım. Aynı cümleyi yine duyduğumda artık suratım endişeli bir hal almıştı.
"N'oldu?" diyerek yanıma geldi Poyraz.
"Doruk ve Çağan'ın numarası kullanılmıyor. Endişelenmeye başladım." dedim Poyraz'a.
"Aslında..." diyen Poyraz'a baktım. Sıkıntılı nefesler alıp veriyordu.
"Aslında Doruk bir takım şeylerden bahsediyordu..." diye zorlanarak geveledi Poyraz.
"Poyraz lafı ağzında geveleme. Ne söyleyeceksen söyle."
Sinirim her geçen saniye daha çok bozuluyordu.
"Dün akşam bana Eslem'e sahip çık gibisinden şeyler söyledi. Bir de... verdiğin sözleri unutmayacakmışsın." dedi zorla Poyraz.
"Poyraz ne diyorsun sen? Doruk gelecek. Aksi imkansız anladın mı? Bugün doğum günüm ve Doruk birazdan burda olacak." dedim omuzlarımı dik tutarak.
"Umarım Eslem." dedi o da.
***
Bekledim, bekledim, bekledim... Resmen partiyi benim dışımda herkes yaptı ama ben sadece bekledim... Her geçen saat azalan umudumla evin kapısından içeri girmesini bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE
Teen Fiction***TAMAMLANMIŞTIR*** Babası en güçlü mafyalardan olan Doruk, bir gün bir kızı kendine aşık etmesi için görevlendirilir. Hayatındaki acılarla baş edemeyen Eslem, birden hayatına gelen bir adamla birlikte acılarıyla başa çıkar. Doruk babasının verdi...