Juhused

1K 93 6
                                    

Kooli lõpuni on jäänud kaks nädalat. Pingutan, et olla kõiges parim.

Hailey ja Ben said trahvi ja heategevuslikutöö tegemise tunde karistuseks. Hailey vanemad olid nii vihased, et lubasid tütre kodunt välja visata kui ta veel selliste asjadega tegeleb.

Sellest kõigest hoolimata, leppisime omavahel ära. Meie sõprus oli liiga kaua kestnud selle jaoks, et see lihtsalt puruneks. Loomulikult andsin talle andeks ja üritasin unustada seda ööd arestikas.

Sellest kõigest on kuu möödas, kuid minu õnneks ei saanud vanemad sellest teada.
Ja nagu ma ka juba arvasin, poiss nimega James ei helistanudki mulle.
Sellised inimesed ongi kahtlased ja neid ei tasu usaldada. Sosistas vaikne hääleke mu peas juba siis kui ta minu numbrit küsis

******
Gümnaasiumi lõpuaktus oli fantastiline. Lõpetasin kuldmedaliga ja pidasin lõpukõne.
Ema ja isa kinkisid mulle minu isikliku auto ja nad olid nii uhked minu üle.
Terve ülejäänud õhtu naersin, tantsisin ja lõbutsesin koos Haileyga.
Maailma parim päev ever!

*****
Kõik on jälle rööbastel ja pikk soe suvi on ees. Naeratan endamisi ja sättin end valmis, et minna sõbrannadega kohvikusse.

Hailey ja Sarah ootavad juba kohviku ees. Ilus ja heledates toonides kohvik on hubane ja mõnus värske oakohvi lõhn sigineb ninna.
Tellime kohvi ja räägime maast ja ilmast.

Pool tundi hiljem lähen üksi kodu poole ja siis ma märkan teda.
Tumedates riietes mees ähvardab teist kehkenpüksi, kellel on silm sinine.
"Kui sa väärakas veel kord siin ringi hulgud, löön ma su nii pisikesteks tükkideks, et sa elu aeg kahetsed, et siia oma nina julgesid tõsta. Kas on arusaadav??"
Sinise silmaga poisi ninast jookseb verd ja ma ei tea kust kohast ma selle julguse võtsin, aga ma otsustasin vahele minna.
"Hei sina! Jäta ta rahule ja mine peksa endasuguseid!"
Musklimägi keerab end ringi ja sammub minu poole, kapuuts silmini.
"Ja kes kurat sa enda arvates oled?"
Poiss, kes peksa sai, kasutas juhust ja pistis jooksu, kuid minul polnud enam kuskile joosta.

Ilma näkku vaatamata, lööb ta mulle rusikaga täpselt silma ja ma kukun asfaldile.
"Sa oled kuradi värdjas! Kas sulle ema siis ei õpetanud, et naisi ei lööda," nuuksun valust.
"Siis ära sega järgmine kord minu asjadesse.. Ja ei. Sest mul ei olnud ema."
Ja siis mulle meenub see tuttav jutuajamine.
Kergitan oma pead üles ja vaatan samadesse silmadesse, mida eelnevalt olen näinud.
"S..see oled sina James?"
------------------------------------------------------
Mis saab edasi? Seda saate teada juba järgmises peatükis ;)
Seniks, olge mõnusad :)

Tappev ArmastusWhere stories live. Discover now