TESSA
Päikesekiired säravad mänglevalt seinal ja avan oma silmad. Keeran end selili ja ase mu kõrval on tühi. Kas ma nägin und või mängib reaalsus minu mõistusega?
Eilsed mälestused tulvavad minusse ja meenutus Jamesi murelikust näost ning lausutud sõnadest, tekitavad ahastust ning vajadust teda näha.
"Sa oled ärkvel?"
Võpatan ja tõstan silmad ukseni ja seal ta seisab...
Muie näol ja juuksed igas suunas laiali--perfektne segadus. Valgus põrkab tema kõhulihastelt tagasi ja hallid dressipüksid loovad tema ülakehaga seksika kontrasti. James kõnnib rahuliku ja laiskleva sammuga nagu kass voodi ääreni ning ulatab minu poole tassi."Mis see on?" küsin kõhklevalt ja võtan kahe käega sinise tassi ümbert kinni.
Kuum aur kerkib pahvakuna õhku ja meeliülendav marjade lõhn tungib mu ninasõõrmetesse."Vaarika- ja mustsõstratee meega. Joo ära enne kui jahtub," sõnab ta naeratusega ja istub mu kõrvale ning jääb mind vaatama.
Tõstan tassi oma huulteni ja võtan seal suure sõõmu kuuma jooki.
"Mis on?"
Vaikuses tekkinud ebamugavuse tõttu esitan küsimuse ja tardun paigale.
"Su juuksed," lausub ta ja muigab, tõstes ühe põgeneva juuksesalgu mu kõrva taha.
Lahvatan näost punaseks ja õrn värin käib mu südamest läbi.
Ilmselt ma näen praegu nii kole välja- juuksed kammimata, hommikune hammaste pesemine tegemata ja nägu alles padjapüürilt tõstetud.
"Sa oled nii ilus..."
Vaatan Jamesi tumesinistesse silmadesse ja otsin märki irooniast, kuid tema tõsine nägu on sellest kaugel.
"Sa ju ei mõtle seda tõsiselt?"
"Ma mõtlen seda väga tõsiselt ja kui sa seda ei usu siis ma ütlen seda uuesti...
Sa oled ilus."Naeratan ja löön pilgu maha. Okei, seda oli tõesti hea kuulda, tema suust öelduna, aga ma pole harjunud selliste komplimentidega.
"Aitäh."
Jamesi suunurk tuksatab ja siis tõmbab õrnalt üle mu põsesarna, mis kooskõlas tema lähedusega mulle mõjub nagu staatiline elekter.
"Sa ei pea mind tänama selle eest, et sa nii kaunis oled. Ma lihtsalt ütlen seda, mida ma näen oma silmaga."
Pööritan silmi ja tahtmatult hakkan naerma, et pinget leevendada, kuid see ajab Jamesi segadusse.
"Sa oled väga seksikas," paiskub mu suust mõtlematult välja ja ehmatan kui mõistan, et selle kõva häälega välja ütlesin.
"Ma mõtlesin kena..jah..Sa näed väga kena välja,"vabandan end välja nagu viimane tohman.
Jamesi suule ilmub egoistlik naeratus ja järgmisel hetkel ta naerab, lisades sedasi enda ilule veel plusspunkte, sest oh boy. See naer on kõige kuumem asi kogu maailmas.
"Ma ei mõelnud seda tõsiselt, mida ma ütlesin...nagu seda teist poolt jah, aga esimest ei," puterdan ja tunnen, kuidas valetamisest mu kaelale punakas varjund ilmub.
Minu sõnad vaid ajavad teda rohkem naerma ja mul on paganama piinlik.
"Mis keelel, see meelel. Sa ei pea vabandama, sest sina ju ei saa ometigi midagi selle vastu teha, et ma nii seksikas olen. Nüüd ma vähemalt tean, mida sa mõtled," sõnab ta nõretavalt iroonilise häälega ja muigab.
YOU ARE READING
Tappev Armastus
Teen FictionArmastus on surm. Aeglane ja piinarikas õõvastav õndsus. Kõik puruneb laostava kiirusega ja normaalsus muutub võõraks kui elukeeris tüdruku unustamatutesse situatsioonidessse paiskab. See on algus loole, mis näitab kui tappev võib armastus tegeliku...