Tõe tahtmine

806 90 4
                                    

"Mida ta teinud on?"

Mu rinnus pitsitab meeletult ja ma ei tea, kas see on sellest, et ma hoolin temast või on see tingitud hirmust.

"Sa pead lubama, et sa ei räägi mitte kellegile mitte kui midagi!"

William keerab end minu poole ja haarab tugevalt mu õlgadest, silmis veider pilk.

"William, lase lahti. Mul on valus,"ütlen võimalikult aeglaselt.

William tõmbab käed ära ja vaatab segaduses aknast välja.

"Ta on väga halb. Üks mees, nimega Peter Sleigh, kes sai jälile nende plaanidele, tapeti. Kõik ainult sellepärast, et enda nahka päästa, tapeti süütu inimene. Ma ei tea, kas see oli James, aga tema on kindlalt kambajuht või üks liikmetest. Kõik viimased autovargused on tema juhtimisel korda saadetud. Kas sa mõistad kui ohtlik ta on?"

Pisar jookseb taas üle mu põse ja noogutan. Ma ei taha seda uskuda, aga samas on mu silmad juba näinud fakte, mis kinnitavad asjaolusid.

"Ma tahan teada, miks ta seda teeb. See ei ole tema moodi. Ta ei saa olla.... Kriminaal."

"Sa ei tea tema õiget poolt. Palun ära rohkem temaga suhtle ja hoia nendest asjadest eemale,"lausub ta sosinal.

"Miks....."

Tänane päev tapab mu hinge. Seda on liiga palju minu jaoks.

"Ma ei taha, et ta su tapaks, Tes..."

Ta on seda juba teinud. Mõtlen endamisi.

"Vii mind koju. Ma ei suuda enam."

*****
Kägardatud salvrätikud vedelevad mu voodis ja mu silmad on paistes nutmisest.
Miks pidi James minuga nii käituma? Kuidas William kõike teab? Miks just James peab kuritegevusega tegelema?
Mis sundis teda seda tegema?

"Tessa, kas sinuga on kõik korras?"

Ema hääl on murelikus pooltoonis ja peidan enda pea padja alla, et vältida jutuajamist.

"Kõik on okei. Ma olen lihtsalt natuke haige," valetan ja luristan ninaga.

"Okei. Ma teen sulle siis ravimtaime teed."

Sammud eemalduvad ja surun vaikselt alla nuukse, mis ilmavalgust pingsalt näha soovis.

Pühin oma silmad puhtaks ja otsustan, et ei lase endal masendusse langeda. Ma uurin ise välja, mis kurat siin toimub.

Guugeldan Peter Sleighi nime ja leian palju huvitavaid fakte, alustades tema perekonnast ja lõpetades teiste erinevate andmetega.

Hunnikute kaupa mõttetut jama ja paar surmakuulutust, kuid siis hakkab mulle silma eelmise aasta kuupäevaga teadaanne.

Avan ajalehe artikli ja loen selle kiiruga läbi.

Peter Sleigh. Mees, kes suri julma geto kamba käe läbi.

Cervite kaubalaost leiti eile teadvusetu mees, keda oli mitu korda pussitatud ja pekstud.

Hoolimata kiirest abi andmisest,
Peter suri suure verekaotuse ja tähtsate organite vigastuste tõttu hiljem haiglas.
Avaldame sügavat kaastunnet lähedastele.

"Bingo!"sõnasin õhinal ja kribasin vihiku servale Cervite kaubalao nime.
Esimene juhtniit on käes ja on aeg hakata dektektiiviks.

****
Hämarikuni on jäänud vaid loetud tunnid, kuid see ei sega mu tegutsemist.
Keeran autovõtit ja mootor läheb õrnal mürinal tööle.
Minu isiklik nurruv kassipoeg, ütleks ma.

Lülitan sisse GPS seadme ja sisestan oma vajaliku sihtkoha ekraanile.
Kohale jõudmiseks kulub oma pool tundi kui sõita 70km/h, kuid kiirusepiiranguid teel pole ja otsustan natuke raskema tallaga gaasipedaali talluda.

Peagi ilmub silmapiirile tuhm ja koletuslik kaubaladu, mille telliskivid on lagunenud ning katus on eterniidist.
Läheduses pole ühtki hingelist, kuid pargin sõiduki äärmise ettevaatlikusega heki taha. Keeran uksed lukku ja panen võtmed jope sisetaskusse.

Sörgin aeglaselt hoone ukse juurde ja kiikan ukse avausest sisse. Mitte kedagi pole õnneks näha.
Hiilin nagu spioon üüratusse ja pimedasse ussipessa, kus oletatavalt Peter tapeti. Ma ei tea, mida ma siit leida üritan, kuid ma pean teada saama, mis siin on.

Sammun äärmise ettevaatlikusega ühest ruumist teise.
Kaks esimest ruumi on kõledad ja tühjad, kuid kolmandas on suur laud, mille ümber on täpselt paigutatud neli tooli.
Kentsakas vaatepilt paneb mu hirmust värisema ja otsustan liikuda edasi.

Viimane ruum on täis riiuleid ja nende peal on imelikud pakid.
Võtan ühe pakenditest enda kinnastatud kätte ja uurin kulunud etiketti. Tähed on muutund tuhmiks tindiplärakaks ja midagi sealt välja lugeda ei saagi.

Esmapilgul tundub see nagu jahu, kuid paki lahti tegemisel mõistan, et see pole miski jahu. Valge pulber, mis teralise koostisega pakendit täidab, on kindlamast kindlamalt mingi illegaalne aine.

"Pane pakend tagasi või kihutan su ajud õue."

Külmavärinad läbivad mu keha kui tunnen, kuidas külm relv mu kukalt puudutab ja võõra aktsendiga meesterahvas mind põlvili kamandab.

"Mida sa siin teed ja miks sa meie manti kisud, lita?"

Mul on ots peal....

Tappev ArmastusWhere stories live. Discover now