Ma olen vist haigeks jäänud.
Ei ma olen armunud.
Ei ei ei, mul on vist südamepõletik, armunud ma nüüd kindlalt olla ei saa.Terve järgmise hommiku piinlen südamevaluga ja ma ei leia sellele piisavalt head seletust.
Alguses mõtlesin, et see on Jamesi süü, aga see on välistatud, sest see oleks hea nali. Mina ja armunud temasse? Hea nali vennas!Mu tuba on nagu prügikast, kuhu on igasugust träni loobitud. Kerin käised üles ja otsustan, et on aeg natuke koristada.
Üle põranda on veetud valged pikendusjuhtmed ja minu katse minna kööki tolmuimeja järgi, ebaõnnestub.
Koperdan juhtmete otsa ja kukkun nagu ladvaõun nägupidi oma tenniste peale.
Puristan tatti ja ajan end taas püsti, näol jalatsimuster.Kahe tunniga saab mu tuba puhtaks nagu prillikivi ja ma olen nii uhke oma saavutuse üle.
****
Hoolimata kui palju ma ka üritan Jamesist mitte mõelda, mõtlen ma endiselt temast.
Võtan julguse kokku ja saadan Jamesile sõnumi.From: Tessa
To: JamesTsau, tore oli koos aega veeta.
Aitäh.See sõnum on ikka paras käkerdis, aga mul tõesti pole oskust inimestega suhelda läbi sõnumite.
Ootan pikalt vastust, kuid seda ei tule ka peale viie tunni möödumist.Okei siis. On ikka jobu, raisk! Ei raatsi mulle isegi vastata.
Suigun unne mõtteis endiselt tema egoistlik naeratus.
****
Kahe nädala möödumisel pole endiselt Jamesist mitte midagi kuulda.
Ma tahaks teda väga jälle näha, kuid samas on seda targem mitte teha.Istun teleka ees ja uurin ekraanil vilkuvaid uudiseid.
Blondide juustega beib hakkab rääkima ja ta nägu on ülim tõsine."Täna tabati kurikuulus autovaras, hüüdnimega Gepard, teolt. Tema katse poe juurest autot varastada, andis videokaameratele võimaluse isikuprofiilist pilt saada,"lausub ta ja ekraanile ilmub hägune pilt kogust, kes seljaga seisab kaamera suunas.
Mu süda jätab löögi vahele kui mõistan, et olen sellist seljakumerust, selliseid käsi ja juukseid ennem näinud. Süda teab juba, kes see on, kuid mõistus jõuab sellele järgi natuke hiljem ja mõistan, et see on James.
"Kõikidel, kel on informatsiooni teadaoleva isiku kohta, andke teada..."
Ei. Ei. Ei.
Haaran oma telefoni ja sisestan Jamesi numbri ning lasen kutsungitoonil kõrvus kajada.
"Kurat, võta vastu!"
Jooksen oma tuppa ja peale tulutut katset James telefoni teel kätte saada, mõistan, et tean kus ta olla võib.
****
Minu õnneks on massiivne liuguks avatud ja jooksen läbi pimeda koridori heledalt valgustatud ruumi poole.Lükkan ukse lahti ja ainus, kelle eest leian on William, kes kaardipakki segab.
"Tervist. Ega sa ei oska mulle öelda, kus James on?"
William raputab pead ja vaatab nukralt mu silmadesse.
"Mina sinu asemel ei teeks temaga enam tegemist. Ta ongi selline. Üks päev ühega ja teine päev teisega. Ta ei vääri sinusugust tüdrukut."
Imestan ja seisan nagu soolasammas ukse peal ees.
"Ma... Ma isegi ei öelnud midagi. Mul on vaja temalt lihtsalt midagi teada."
"Teda pole siin. Aaa... Ma tahtsin sind tänada,"lausub William.
YOU ARE READING
Tappev Armastus
Teen FictionArmastus on surm. Aeglane ja piinarikas õõvastav õndsus. Kõik puruneb laostava kiirusega ja normaalsus muutub võõraks kui elukeeris tüdruku unustamatutesse situatsioonidessse paiskab. See on algus loole, mis näitab kui tappev võib armastus tegeliku...