Pooliku ajuga sõbranna

893 96 0
                                    

Ma rääkisin ausalt kõik otsast peale ära. Milleks end süüdi tunnistada?
Pood, mille seinu Ben ja Hailey sodisid, omas valvekaameraid. Minu jutt ja video klappisid ning mind lasti vabaks. Pärast sain teada ka, kes politseile teada andis.
Politseisse oli helistanud mingi vanake, kes kurtis, et noored laamendavad poe taga ja segavad öörahu.

Võbistasin õlgu kui lõpuks arestimajast piisavalt kaugel olin.
Mõned minutid hiljem hakkas mu tagasi saadud telefon piiksuma.
See oli sõnum Hailey poolt.

From: Hailey
To: Tessa
Eriline mõrd oled ikka! Meie pole süüdi, et sa joosta ei oska. Kurat ma olen omadega pasas nüüd!!!
Mida ma vanematele sinu arust ütlen?!?!

Saatsin kohe sõnumi vastu.

From: Tessa
To: Hailey

Aaaaa. Et kui mina ei võta süüd oma kaela siis olen mõrd???
Anna andeks, aga ma ei valeta nagu sina.

From: Hailey
To: Tessa

Käi perse!

No on alles! Kas ta sündis pooliku ajuga, et ta aru ei saa? Tema pärast istusin ma öö kartsas kui tema samal ajal kuskil ameles Beniga.

Kõndisin vihaselt kodu poole, nina telefonis ja jooksin kellegile otsa.
"Kurat küll! Vaata kuhu sa jooksed!"
"Sorry,"hakkasin temast mööduma, endiselt telefoni ekraani puurides, kuid siis mõistsin kellele ma otsa jooksin.
"Nii külmalt tahad minema kõndida, Tes," olid tema sõnad mulle.
James paistis päevavalguse käes palju kenam välja kui seal hämaras vangikongis.
Ta kandis musti teksasi ja flanell särki.
"Oh.. Hei James! Mul on lihtsalt paar asja korda vaja ajada."
"Kas eilse pärast?"
Noogutan ja asun minekule.
"Oota Tessa! Kas ma saaksin su.. telefoninumbri. Läheks millalgi välja kuskile äkki," ta näol oli anuva kutsika silmad.
Naeratasin ja ei mõistnud miks, kuid ma andsin talle oma telo numbri.
Nagu nii unustab ära mu ja oma välja mineku soovi.
Ta naeratas võidukalt ja me sammusime kumbgi oma teed.

Tappev ArmastusOù les histoires vivent. Découvrez maintenant