Paint it, Bro

214 21 4
                                    

<×××>

"Dobré ráno Yoongi,"řekl s úsměvem.
Už jen jeho hlas a úsměv mi zpříjemnily ráno.
"Dobré,"odpověděl jsem rozespale a posadil se.
Musel jsem vypadat jako kočka, neboť jsem měl hodně shrbená záda. Narovnal jsem se a za chvíli jsem stál na přeleželých nohách.
Protáhl jsem všechny končetiny a to mě probralo úplně.

"Jak se ti spalo?"zeptal se mě a zamířil do kuchyně.
"Dobře,"pochválil jsem. On se usmál a začal připravovat snídani. Alespoň to tak vypadalo

Mrkl jsem na hodiny, abych zjistil zda jsme nezaspali a k mému udivení ne.
Bylo pár minut před sedmou.
Když se nad tím zamyslím, tohle ráno je mnohem příjemnější, protože mě vzbudilo slunce a teplé tělo vedle mě a ne otravný zvuk budíku.

Promnul jsem si oči a se zívnutím se vydal do koupelny. Vyhledal jsem svůj hřeben a nějakým způsobem si spravil rozcuch na hlavě.
Měl bych si vlasy znova přebarvit, protože už mi opět začínají odrůstat, což mi připomnělo, že bych se měl rovnou nechat i ostříhat. Uvidíme časem.

Vylezl jsem z koupelny a šel do kuchyně, kde už na mě u stolu čekal Taehyung.
Udělal nám oběma ovesné palačinky
Každý měl na talíři dvě a k tomu ještě kousky banánu a sklenice džusu.

Proč jsem si nikdy takovouhle snídani neudělal? Protože jsem hold líný, no.

"Dobrou chuť,"popřál mi Tae, když jsem zasedl za stůl. Zakousl jsem palačinku a zapil to džusem. Byl pomerančový.
Bylo to opravdu dobré a na probuzení a přípravu na dopoledne přímo úžasné.

"Je to výborný,"pochválil jsem mu jídlo a on se nad tím usmál.

"Děkuji. Až to dojíš tak dej talíř do dřezu a jdi se připravit. Autobus jede v půl osmé. Já se půjdu ještě vysprchovat, ano?"usmál se na mě a zvedl se od prázdného talíře. Kdy dojedl?

×××

Už jsem byl oblečený a Taehyung taky, ale když mě uviděl v jednom z mých šedých svetrů a obyčejných černých kalhot zatáhl mě do obýváku před velké zrcadlo a začal mi skládat nový outfit.

"Počkej, co to děláš?"bránil jsem se aby mi nesebral můj kabát. Smál se, ale mě to vtipné nepřišlo.
"Svetry ... pořád nosíš jen svetry. Zkus něco jiného,"usmál se na mě.
Možná má pravdu, ale já se nechci měnit.
Nějakým způsobem ze mě stáhl kabát a když chtěl pokračovat svetrem tak jsem mu v tom zabránil. Pod ním nic nemám. Uvidí mou nahou hruď. Hubenou a ... má vystouplá žebra. Proč asi pořád nosím svetry?

"Nestyď se."usmál se na mě a pustil mě.
"Já se nestydím, já ... bojím se..."špitl jsem a svetr si stáhl do půli stehen.

On se na mě soucitně podíval a přikývl. "Dobře. Tak já ti to vyberu a ty si to potom oblékneš, ano?"

Zvedlo mi to náladu. Jsem rád, že jsem se vyhnul jeho znechucenému pohledu a že to pochopil i bez zbytečných řečí.

×××

Zanedlouho, asi pět minut, mi už do ruky dával oblečení, které jsem si měl obléknout.
Vzal jsem si to do koupelny a začal se oblékat.
Potom jsem se vrátil do obýváku a Taemu div neupadla pusa. Styděl jsem se.

Bad Choice (BTS; CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat