What happened?

146 19 1
                                    

<×××>

Kulhavou chůzí jsem se vrátil k Yoongimu do pokoje.
Díky bohu, spal. O čem asi teď sní?

"Hmm,"zabručel a promnul si oči. Rozhlédl se po pokoji a při pohledu na mojí tvář se zarazil.

"Taehyungu?"zachraptěl a prohrábl si vlasy. Se snahou si vzpomenout na cokoliv zavřel oči.

"Co se stalo?"zeptal se. Teď nevím, zda se ptá na to, proč jsem celý od krve, nebo proč je v nemocnici.

To s jeho bratrem mu to budu muset říct později. Ale nejlepší bude, když to nechám na doktorech.

"To bych se měl ptát já."pohlédl jsem na něj utrpělým výrazem ve tváři.

"Já ..."zasekl se. Rozklepal se.

"Myslel jsem si, že se po tobě slehla zem. Měsíc se neukážeš ve škole, nebereš telefony a ani neotvíráš dveře!"zvýšil jsem hlas.

"Tae, já se ... moc omlouvám,"vzlykal.
Proč brečíš? To jsem ho tolik vyděsil?

"Yoongi, ani nevíš jak moc jsem se o tebe bál,"pokrčil jsem obočí se snahou zadržet slzy.

"Už nikdy tě nenechám samotného a je mi jedno, že se ti to nebude líbit."vylítl jsem k němu do obětí.

Byl překvapený.
"Kde je Jin-hyung?"zeptal se kostrbatě.

Ale ne. Nenuť mě, abych ti to říkal.

"Jak se cítíte pane Min Yoongi?"zeptal se doktor, který když vešel do dveří, tak mi ze srdce spadl ten nejtěžší kámen, který kdy mohl.

Od Yoongiho jsem se odtáhl a dal mu prostor na mluvení. Po chvilce jsem raději vyšel ven.
Nemohl jsem poslouchat to co s ním dělali odznova.

Zanedlouho vyšel doktor ven. Zastavil jsem si ho na slovíčko.
"Pane doktore, jak mu řekneme to, že jeho bratr zemřel?"zeptal jsem se skoro šeptem.
Nemuseli to slyšet všichni.

"Máme tady odborníky, kteří mu můžou pomoci se se smrtí vyrovnat, ale říct mu to můžete buď vy, nebo lékař, který u jeho smrti byl."vysvětlil mi a urovnal si papíry, které nesl v rukou.

"A zjistili jste něco nového?"nadzvedl jsem obočí.

"Zatím ještě ne, ale je pravděpodobnost poškození některých orgánů vlivem návykových látek. Ale to zjistíme až po rentgenu."objasnil mi situaci a já souhlasně přikývl.

"Dobře, děkuji."pousmál jsem se.

On mě chytil za mé bílé tričko.

"Mimochodem, měl by jste se převléknout. Jste celý od krve. A nezapomeňte se vyspat."ušklíbl se a odešel.

Panebože. Jestli si toho všiml Yoongi, tak si o mě bude muset myslet, že jsem někoho zavraždil.

Rozhodl jsem se, že se na pár minut vytratím a opravdu si půjdu koupit něco čistého.
Naštěstí kousek odsud je jeden krámek. Myslím si, že Adidas. Nějaké peníze ještě mám, tak uvidím.

×××

Vybral jsem si nějaké uplejší modré tepláky a mikinu s kapucí.
Při výběru jsem pociťoval jakousi potřebu. Aby se to Yoongimu líbilo. Neplánoval jsem mu to dát, ale nechtěl jsem před ním vypadat špatně.

Když se nad tím tak zamyslím, tak jsem jediný kdo Yoongimu zbyl.
Jin spáchal sebevraždu a Hoseok si našel někoho jiného, protože se mu Yoongi taky neozíval.

...

Bude to pro něj velký šok. Bude se mu to muset vysvětlit pomalu.
Bude smutný.

"Taehyungu?"zatřásl se mnou lehce Yoongi.
Cože? Zase jsem tu usnul?

Narovnal jsem svá záda a podíval se do jeho tváře.
"Děje se něco?"zeptal jsem se se zívnutím.

"Ne,"chechtal se.
"Jen jsi mi celou noc ležel na ruce a ta znecitlivěla, tak to trochu bolelo."usmál se na mě a otlačeninu si promnul.

"To se omlouvám."podrbal jsem se na zátylku.

Najednou mi zavibroval telefon v kapse.
Volá mi Hoseok. Yoongi si toho všimnul a zarazil se.

Já jsem vydechl a telefon si přiložil k uchu.

"Ano?"

"Taehyungu, ahoj. Doufám, že alespoň ty mě zachráníš,"vydechl a náseledně se ozvalo zašumnění.
"Potřeboval bych si od tebe půjčit notebook. Jenom na pár dní. Mohl bych se u tebe teď stavit?"zeptal se a já se podíval Yoongimu do očí. Vypadal, že se rozpláče.

"Nejsem doma, jsem v nemocnici."vysvětlil jsem a Yoongi si dal prst na rty. Na znamení abych mu to neříkal. Ale Yoongi, víš jaké jsi nám všem přinesl trápení?

"Co se ti stalo?"zeptal se vyděšeně.
"Mě nic, ale našel jsem ... "zasekl jsem se.

Opravdu vypadal, že nechce aby to věděl.
Dal jsem dlaň k mikrofonu aby mě neslyšel.

"Měl by to vědět."zašeptal jsem.
Yoongi nakonec se slzami ve tváři přikývl.

"Tae? Jsi tam?"ozval se Hoseok.
"Našel jsem Yoongiho."

<×××>

Poslední dobou jsem moc ráda za komentáře :-) díky za to že vás ten příběh zajímá :-)

Bad Choice (BTS; CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat