<×××>
"Teď jsi na řadě ty!"vykřikl Taehyung a já jsem se probral z polospánku
Ani jsem si skoro neuvědomil, že hrajeme flašku. Je to tak nudné.
"Pravdu nebo úkol?"zeptal jsem se otráveně. On se zamračil a našpulil rty. Zasmál jsem se. Vypadal jak ryba.
"Pravdu."usmál se na mě a dal si ruce do klína.
"Takže,"odkašlal jsem si.Mohl bych se zeptat, jestli je na kluky, nebo jestli se mu někdy nějaký kluk líbil, ale to by mohl kdokoliv použít proti mě. Ale já jsem zvědavý! Škoda .....
"Piješ alkohol?"zeptal jsem se ho a opřel se o stěnu za mnou. Nohy jsem natáhl před sebe a čekal na odpověď.
"No...něco by se tam našlo."zasmál se a znova roztočil flašku. Kruci.
Namjoon mi bude dávat nějaký úkol nebo pravdu.
"Pravdu,"řekl jsem a nervózně vydechl na co se bude ptát."No, co je mezi tebou a Hoseokem?"zeptal se mě.
Sevřelo se mi hrdlo. Mám jim říct, že se mě tu snaží balit, že jsme se spolu vyspali kvůli mému zoufalství nebo mám zalhat?
Přece jenom, když jsem se na Hoseoka podíval, tak by byl rád kdybych se ani o jedné z věcí nezmiňoval."Nic."řekl jsem a už chtěl roztočit flašku, ale Namjoon mě zastavil.
"Pravdu."usmál se.
Panebože? Co jsem řekl špatně, že mi nevěří? No jo, on nás vlastně viděl v té koupelně.
Už jsem se chtěl usmát nad představou jak topím Hoseokův ksikcht v záchodě, ale musel jsem něco říct.
Dřív než jsem mohl tak mi do řeči skočil Taehyung."Myslím, že pro dnešek to stačí."zasmál se falešně, ale pomohl mi.
Flašku ze země sebral a dal ji na kuchyňskou linku."Co takhle si už jít lehnout a pustit si k tomu nějaký film?"navrl Hoseok. Už zase vypadá jako vyměněný. Jako kdyby se nic nestalo, ale já myslím, že toho bylo dost.
Všichni jsme souhlasili a ustali si v obýváku před televizí. Rozložili jsme gauč a Hoseok už chtěl obsadit místo vedle mě, ale Taehyung ho stihl předběhnout.
Byl jsem rád, že byl po mém boku on a né Hoseok, ale i tak jsem se cítil zvláštně.
Seděl jsem opřený o opěradlo a zrak jsem měl zabodnutý do obrazovky kde kluci pustili jeden díl ze Star Wars.
Namjoon se cpal popcornem a Hoseok mával nohama va vzduchu když ležel na břiše před televizí.
Najednou jsem ucítil jak si na mé rameno položil Taehyung hlavu. Ztuhl jsem a on to musel ucítit.
On mě objímá a utěšuje na záchodech ( nesmím vynechat že mi vlepil facku ) a já ztuhnu po tomhle? Jenom po tomhle?
Jsem opravdu mizerný.
Hoseok se za náma ohlédl a probodl Taehyunga pohledem. Chudák. On za nic nemůže. Měl by probodávat mě.
ČTEŠ
Bad Choice (BTS; CZ) ✓
FanfictionMin Yoongi je mladý chlapec, který má všechno před sebou, ale jedním zbrklým rozhodnutím svého života začne litovat. Jeho život se obrátí naruby po nehodě a po bolesti, kterou mu způsobují jeho spolužáci, kteří ho dřív měli rádi. Ale co když ho může...