<×××>
On mu stojí?
Když jsem uviděl jeho vrušenou věc, snažil jsem se zvednout, ale Yoongi mě chytil za ramena. Celkem silně.
"Nehýbej se ..."sykl bolestí.
Panebože. Jeho vzdech mě nabudil k tomu, abych své rty otřel o ty jeho.Nenene. Tohle nemůžu udělat.
On pootevřel svá hnědá očka a zase se začal chechtat. Toho jsem využil a zvedl se z něj. Sedl jsem si na pohovku a hodil po něm jeho tepláky na spaní.
Má pořád ty stejné. Yoongi, ty se nikdy nezměníš, co?
On si sedl vedle mě, ale aby si oblékl kalhoty, to rozhohodně neměl v plánu.
"To mi chceš říct, že už ani kalhoty si nedokážeš oblíknout?"uchechtl jsem si a protočil očima.
Klekl jsem si před něj a nohy mu navlíkl do nohavic. Dál jsem se nedostal, neboť mi v tom zabránil.
"Zavři oči,"špitl a já tak učinil, aniž bych si promyslel následky.
On vzal mou ruku a položil si jí přímo tam. Oči jsme otevřel a podíval se na něj ve stylu: to nemyslíš vážně.
On si jen uchechtl a nechal mě ať tu práci udělám za něj.
To jako vážně? Je ti sedmnáct a nedokážeš si sám vyhonit? Povzdechl jsem si a uchopil jeho chloubu mezi prsty.Začal jsem dlaní pohybovat nahoru a dolů. Jako odměna se mi dostávaly Yoongiho vzdychy.
Bože. Jak jsem ti mohl tak dlouho odolávat? Udělal jsem si z tebe kamaráda, ale ve skutečnosti ... .Docela mě začínala bolet ruka. Pustil jsem ho a pohlédl na něj.
Byl rudý jako rajče a měl přivřené oči.
Zamiloval jsem se.
Ten alkohol mi vlastně pomohl. Pravděpodobně bych si tohle ani neuvědomil, natož si to přiznal.
Yoongi vydechl. Nechtěl abych přestal a já ho už nechtěl mučit pomalou a neúčinnou péčí o jeho problém.
Roztáhl jsem mu stehna od sebe a olízl špičku. Je tak sladký ...
Yoongi
Vůbec jsem nevnímal okolí. Jen jeho. Byl tak pečlivý.
Když ho vzal do pusy celého, musel jsem vzdychnout. Bylo to tak teplé. Příjemné.
Vzrušením jsem ho chytil za vlasy, protože nic jiného nebylo poblíž.
Sám jsem si určoval tempo."Rychleji,"škemral jsem.
Nad svými slovy jsem úplně zrudnul, ale to teď bylo jedno, neboť jsem při mém vrcholu zaklonil hlavu.Lehl jsem si a rozdýchával můj právě prožitý orgasmus.
Taehyung se zvedl od mého rozkroku.
Lehl si vedle mě a já se nad něj vyhoupl.Na jeho tváři byla bílá tekutina. Svým jazykem jsem ji olízl.
Když jsme si pohlédli do očí, propukli jsme v smích.
Z očí mi tekly slzy.
ČTEŠ
Bad Choice (BTS; CZ) ✓
FanfictionMin Yoongi je mladý chlapec, který má všechno před sebou, ale jedním zbrklým rozhodnutím svého života začne litovat. Jeho život se obrátí naruby po nehodě a po bolesti, kterou mu způsobují jeho spolužáci, kteří ho dřív měli rádi. Ale co když ho může...