I'll Broke Up

223 24 5
                                    

<×××>

Pomalu jsem otevřel oči. Stačil malý pohyb a přemohla mě obrovská bolest mého pozadí.
Vybavil jsem si každy moment z minulé noci.
Do očí mi to vehnalo slzy smutku.

Co mě k tomu vedlo? Proč jsem to udělal? To jsem krucinál nemohl počkat až si někoho najdu? Až mě někdo bude opravdu milovat? Hoseoku...

Moje ruka vyletěla k místu, kde včera Hoseok usnul, ale nahmatal jsem jen prázdné místo.
Zvedl jsem hlavu a rozhlédl se svýma uslzenýma očima po pokoji.
Nikde nikdo.

Jen peníze na nočním stolku.

To mi srdce zlomilo ještě víc. Odešel?

Ihned jsem vstal a začal se oblékat a bolest se snažil co nejvíc nevnímat, ale šlo to s těží.

Navlékl jsem na sebe černé džíny a svetr. Potom jsem vzal peníze do kapsy a co nejrychleji z hotelu odešel.

×××

Můj pláč byl neúprosný.
Proč vůbec brečím? Mám snad důvod?
Samozřejmě že ne.
Za všechno si můžu sám.

Jsem neschopný se o sebe sám postarat.
Neschopný se vypořádat s šikanou a posměšky.

Neumím nic. Ani kluka si najít.

Proč jsem se vůbec narodil v této době? V tomto těle s touto povahou?

Tak strašně mě mrzí co jsem udělal, ale ... já si myslel, že by to pro něj mohlo něco znamenat.
Že by neodešel, ale zřejmě jsem se mýlil.

Jsem odporný. Jak se mě vůbec mohl dotknout, nebo se na mě jen podívat?

Přes uslzené oči jsem viděl rozmazaně. I lidé se na mě tvářili nějak divně.
Není divu, když mám zarudlé oči od slz a vlasy do všech světových stran.

Byla mi zima. Klepal jsem se a má kolena mě sotva nesla. Všechno mě bolelo, ale nejvíc srdce.

Kdyby se někdo dozvěděl co jsem udělal, šikaně a posměškům by jsem propadl úplně.
A ten pád by neměl konce. Tak strašně moc to chci vrátit.
Nepošpinit jeho a ani mě.

Jaký k tomu měl důvod on? Že by na tom byl stejně?

Z mých myšlenek mě vyrušil zvuk troubících aut.

Proc stojím uprostřed silnice?

×××

Taehyung

Jedu pozdě o půl hodiny.
Krucinál.
Už dávno zvonilo. Neměl jsem včera tak pít. Ten budík bych slyšel, ale ne. Já jsem musel chlastat.

Nasedl jsem na motorku a nasadil jsem si helmu, která mi byla tak strašně nepříjemná. Šlápl jsem na plyn a rozjel jsem se.

Ten ranní provoz je jak noční můra. Zase plno kolon a všichni na sebe vzájemně troubí.
Zavrtěl jsem nad tím hlavou a jel dál.

Bad Choice (BTS; CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat