<×××>
Mezitím co autobus drncal v zatáčce jsem si se svými hubenými prsty hrál se zlatým prstenem na mé levé ruce.
Už se moc těším domů. Na Taehyunga.Zanedlouho hlasatelka oznámila konečnou stanici a já s úsměvem na tváři vystoupil. Zamířil jsem do rezidence, která je již druhým týdnem našim domovem.
Přestěhovali jsme se ze Soulu do Daegu. Nechtěli jsme žít mezi vzpomínkami, chtěli jsme začít nový život. A povedlo se nám to.
V kapse jsem nahmatal klíče a odemkl dveře.
Hned v předsíni jsem skoro jako pokaždé zakopnul o ještě nevybalenou kartonovou krabici.
Hold si dáváme na čas a rozhodně nás vybalování po stěhování netrápí."Jsem doma!"zavolal jsem z předsíně. Zul jsem si boty a již na prahu do obýváku mě zastavil Taehyung.
"Ahoj lásko."usmál se a letmo mě políbil na rty.
Ucítil jsem z jeho rtů zvláštní a ještě neznámou chuť. Olízl jsem je, ale to mi moc nepomohlo.
Pohlédl jsem mu do očí."Ty něco vaříš?"nadzvedl jsem zvědavě obočí?
"Guacamole. Dneska máme ten filmový večer. Zapomněl jsi?"
"Jak jinak. Starý zapomnětlivý Yoongi."uchitl jsem si.O PÁR HODIN POZDĚJI
Film už byl ve finále. Star Wars miluji. Odjakživa.
Najednou se Taehyungova ruka přesunula z mého stehna na rozkrok, kde mě začal hladit.
"Hlavně nenápadně Tae,"hodil jsem po něm pokerface.
Ignoroval to a políbil mě.
Tak tomu už jsem neodolal.Uslyšel jsem odkašlání. "Tati? Nemůžete toho nechat alespoň když tu někoho mám?"koukl se na nás podrážděně Jinyong. Já jsem se zasmál a zvedl ruce.
"Vzdávám se."zasmál jsem se ublíženě a odešel jsem ze střechy do podkroví.
"Měl bys se omluvit."pobídl ho Taehyung a on si oddechl a zvedl se. Šel za mnou."Jine, jdi si užít zbytek večera."mávl jsem na něj a zvedl koutky rtů.
"Tati promiň. Nemyslel jsem to nějak zle, jsem rád že se s tátou máte rádi, ale když už je tu návštěva tak by jste toho alespoň mohli na chvíli nechat."dal mi ruku na rameno.Do očí se mi začaly hrnout slzy.
"Přijde ti to odporný?"zeptal jsem se chraplavým hlasem.
"Ne tati! Jak tě to vůbec napadlo? Možna ti to tak přijde, ale není to tak - tati já... jsem totiž asi taky gay."sklopil zrak k zemi."Opravdu?"rozšířily se mi zorničky. Lehce přikývl a já mu obličej zvedl nahoru.
"Není to protože já a táta-""Ne! Rozhodl jsem se sám. Zjistil jsem, že mi holky - prostě nesedí."usmál se lehce a ohlédl se za sebe.
"Ten kluk - líbí se ti, že?"houkl jsem na něj a on se na mě s úplně rudým obličejem usmál na souhlas.
Ten kluk - myslím Hyeyong se jmenuje - se na náš podíval jako kdyby náš rozhovor slyšel a s úsměvem na nás mávl.
Jin úplně zrudl a zabořil si svůj obličej do mé hrudi."Jak mu to mám říct?"zeptal se mě koktavě.
"Vypadá docela slušně a charismaticky. Myslím že úplně normálně a přirozeně. Prostě mu řekni že se ti líbí."usmál jsem se na něj a pohladil ho po tváři."Zkusím to."mrkl na mě a šel zpět na střechu.
O DALŠÍ HODINU POZDĚJI
JINYONGŮV POHLED"Půjdu Hyeyonga vyprovodit."zavolal jsem na rodiče a zabouchl za sebou dveře.
Zamířili jsme na zastávku, kde jsme se posadili.
Hyeyong vytáhl krabičku cigaret a zapálil si. "O čem jste se Yoongim bavili? Neurazil se kvůli tomu co jsi řekl? Mě to nějak nevadilo."podotkl a já jsem na něj překvapeně pohlédl.
"Bylo mi trapně když tam tak sedíme a oni se tam muchlujou."sklopil jsem zrak.
Létali mi motýlci v břiše. Mám strašnou chuť mu to teď říct, ale nebude mu to vadit pokud bude hetero? Byl by stále ten můj praštěný kámoš?
Znenadání vyslovil něco co mě zahnalo do kouta."Vím že po mně koukáš."odklepl popel a pohlédl na mě svýma lišáckýma hnědooranžovýma očima.
Chtěl jsem se zeptat na tisíc věcí, ale on mě předbíhá.
"Nešlo to přehlídnout."usmál se na mě."Takže jak to bude teď. Budeš mě nenávidět?"sklopil jsem zrak na svá kolena a čekal na odpověď.
"Máš štěstí že jsem na kluky a ty se mi celkem líbíš."vydechl kouř a podíval se na mě.
Uhasil cigaretu a narovnal se v zádech."To znělo namyšleně."zasmál jsem se.
"Možná jsem namyšlený. Jine...."vyslovil mé jméno, kteř jsem měl na památku po svém strýci a já se na něj ohlédl.Usmál se a chytil mě za zátylek. Přitáhl se mě do polibku. Byl jsem překvapeně okouzlen.
Byl tak jemný, ale zároveň dravý. Chtěl si mě získat co nejvíce to šlo.
"Asi jsem se zamiloval."šeptl mi do tváře.
Ušklíbl se na mě a zvedl se.Já jsem si s úsměškem vydechl a podíval se na něj. Autobus přijel. Nastoupil do něj.
"Uvidíme se zítra."mrkl na mě a já mu zamával.Možná že opravdu po rodičích alespoň trochu jsem, protože být gay není špatné ani dobré.
Pro mě je to úžasné.
Děkuji tati - Taehyungu a Yoongi. Jste ti nejlepší rodičové na světě.Držte mi palce ať mi to s Hyeyongem vyjde.
<×××>
Tak tohle je definitivní konec. Líbil, nelíbil? Napiště mi váš celkový názor, co se vám nejvíce líbilo nebo nelíbilo a děkuju za podporu. Pa~
ČTEŠ
Bad Choice (BTS; CZ) ✓
FanfictionMin Yoongi je mladý chlapec, který má všechno před sebou, ale jedním zbrklým rozhodnutím svého života začne litovat. Jeho život se obrátí naruby po nehodě a po bolesti, kterou mu způsobují jeho spolužáci, kteří ho dřív měli rádi. Ale co když ho může...