Do IT?

191 14 2
                                    

<×××>

Druhý den ve škole.

Taehyung

Dneska jsem byl snad nejzamilovanější člověk na planetě. Pusinkoval jsem mého Yoongiho jak to jen šlo, ale jeho to začínalo štvát. Ve škole jsem se trochu uvolnil konverzací s Jiminem. Povídali jsme si o tom jak se dal s Kookem dohromady.

Byla to celkem vtipná příhoda.

Den utekl celkem rychle. S Yoongim jsme šli ruku v ruce domů.

"Už aby byly prázdiny."zasnil se Yoongi.

"To bych tě musel vzít na dovolenou."zasmál jsem se a dal mu pusu na nos. Uculil se.

...

Doma sebou Yoongi plácl na gauč a pustil si telku. Já jsem se přemluvil a šel zase něco uvařit.

Doufám, že jestli budeme spolu s Yoongim nadále bydlet tam nebudu ta "žena v domácnosti."
Nad touto myšlenkou jsem se zasmál a ze surovin co byly v ledničce jsem přemýšlel co ukuchtit.

Yoongiho ruce se mi obmotaly kolem boků a svou bradu položil na mé rameno.

"Co takhle kuře na kari?"zeptal se, když se podíval do poloprázdné lednice, kterou nyní vyměnil za televizní sitcom.

"Jsi geniální."pochválil jsem ho a společně jsme se do toho pustili.

...

Hotovo jsme měli tak akorát na večeři. Yoongi se šel ještě před jídlem vysprchovat a já mezitím připravil na stůl jídlo a skleničky s vínem.

Červené je mé oblíbené. Ještě by to chtělo svíčky, ale upřímně nesnáším romantiku. Je to divné, ale už takový jsem. Jen rád zpříjemňuji atmosféru.

Yoongi už byl hotový a přišel s mokrými vlasy a s hladovým výrazem na tváři ke stolu. Zase má to mé tričko. Je v něm tak roztomilý, ale ta jeho hubená postava mě opět donutila odvrátit zrak.

Yoongi je pro mě nádherný, ale pohled na něj mě bolí. Vypadá jako anorektik.

"Yoongi? Ještě než se pustíme do jídla, můžu tě o něco poprosit?"přistoupil jsem k němu blíž.
Podíval se na mě nechápavě, ale když jsem znova poprosil, tak to udělal.

Vyletěla mi ruka ke rtům.

42.

To číslo je příšerné.

"Bože,"řekl nevěřícně Yoongi. Schoulel se mi na hrudi. Pohladil jsem ho po vlasech.

"Musím se ti hnusit."povzdechl si a já zvedl jeho tvář.

"Ani náhodou Yoongi, jsi nejkrásnější na celým světě, ale s tou váhou musíme něco udělat. Jako první se pořádně najíme."mrkl jsem na něj a on souhlasně přikývl.

...

"Povedlo se nám to."liboval si Yoongi, když dojídal poslední sousto. Oba dva jsme se nejdřív podívali na sebe a potom na zaneřáděnou kuchyň. Propukli jsme v smích až nám z očí tekly slzy.

"Uklidíme to zítra, hm?"zvedl jsem se a objal ho zezadu. Dal jsem mu pusu přímo na pěšinku.

"Nekouknem před spaním na telku? Dávají tam pořad, který mě zaujal."navrhl Yoongi, ale já jsem zavrtěl hlavou.

"Já mám s tebou jiné plány."

Uchechtl si a zvedl se. Vzal jsem ho za ruce a pomalu ho táhl s sebou do ložnice.

Položil jsem ho na postel a uvěznil ho v polštářích svými polibky.

Yoongi
"Ne."vyjekl jsem.

"Copak?"nadzvedl nechápavě obočí.

"To tričko mi nesundavej."

"Protože je moje?"usmál se šibalsky a přisál se k mému krku.

"Přesně tak."zasmál jsem se a obmotal mu nohy kolem pasu.

Nemohl mě opečovávat postupně, neboť jsem to tričko opravdu odmítal sundat, tak mi rovnou stáhl kalhoty.

Roztáhl má stehna a palci zajel na tříslech pod lem trenek. Kolem tohoto místa mě obdarovával polibky. Viděl jsem, jak se přemáhá aby na to nešel rovnou tak jsem mu chtěl pomoct.

Rozepl jsem mu knoflík a zip. Tae si kalhoty stáhl úplně.

Tak moc jsem mu chtěl tu péči o jeho věc dopřát, ale on mě předběhl. Od pasu dolů jsem byl již nahý a Taehyung se staral o můj rozkrok.

Bylo to mnohem lepší než poprvé, protože ho můžu vnímat všemi smysly.

Těsně před vrcholem přestal.

Už do mě chtěl zasunout první prst, ale řekl jsem mu, že to není potřeba, nad čímž se Tae celkem zasmál.

Ucítil jsem trošku pálení, ale následně příjemné šimrání. Přitiskl jsem si ho k sobě co nejvíc a tím se do mě ponořil úplně celý.

"Tae - ah!"vzdychl jsem, když se poprvé pohnul. Bylo to tak příjemné ho cítit.

Pomalu začala přirážet.

Musel jsem se chytit postele, protože přirážel docela silně. Moje sténání se rozléhalo snad po celém bytě.

Upřímně - tohle je nejlepší sex v mém životě.

Za chviličku jsem ucítil jak se začal dotýkat mého citlivého bodu. Udělal ten největší příraz a oba dva jsme tím dosáhli vrcholu.

Tae byl opravdu udýchaný a já se mu nedivím.

Nechal jsem ho chviličku odpočinout a potom ho hluboce políbil.

"Na poprvý dobrý, ne?"zeptal se hlubokým hlasem a projížděl prsty v mých vlasech.

"Nejlepší."zasmál jsem se a pevně ho objal.

Opravdu ho miluju.

Opravdu moc.

<×××>

Tak, ještě jednou vám děkuji za podporu a doufám, že jste si tuto ff užili. Hlavní dějová linka je u konce a zbývá nám jen epilog, který vás pravděpodobně zaskočí.
Papa večer.

Bad Choice (BTS; CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat