<×××>
Právě je asi osm večer a Taehyung mě přes celý Seoul táhne do nějakého baru, kde mám prý oslavit své narozeniny.
Nevím koho všeho pozval a to má být to překvapení. Problém je v tom, že nemám žádné jiné přátele, než které má i Taehyung. Ale nebudu dělat ukvapené závěry a kazit si překvapení.
"Jsme tady."oznámil mi Tae a já si prohlížel velký osvětlený nápis YOUNG BAR.
"Yoongi!"uslyšel jsem křik za mnou. Najednou jsem ucítil velkou váhu na mých zádech. Neudržel jsem rovnováhu a i s dotyčným na mých zádech skončil na zemi.
Podíval jsem se do tváře již známé osobě.
"Co blbneš Namjoone?"zasmál jsem se a podrbal se na temeni hlavy, kam jsem se lehce o kamennou dlažbu praštil.
"Všechno nejlepší!"usmál se na mě jako sluníčko a na jeho tvářích se díky tomu objevily roztomilé ďolíčky.
Oba dva jsme se s pomocí druhého postavili.
"Ty tvoje překvapení mě dostanou do hrobu."ušklíbl jsem se na Taeho, který mi opatrovnicky dal ruku kolem mých ramen a čelem se mi zavrtal do krku."To lechtá!"zachechtal jsem se a odstrčil ho.
"Hoseok a zbytek jsou tady prý asi za dvacet minut."oznámil nám Namjoon, když něco ťukal do mobilu.On přijde i Hoseok? No dobře, to se dá překousnout, ale co znamená ten zbytek?
"Tae ... kdo ještě má přijít?"nadzvedl jsem podezíravě obočí.
On si povzdechl a podrbal se na zátylku.
"Jungkook a Jimin ..."řekl nervózně. Bál se mojí reakce. A víte co? Dám mu to vyžrat."Taehyungu? Děláš si legraci?"zeptal jsem se nevěřícně s pobaveným výrazem na tváři.
"No ... myslel jsem si, že by jste mohli utužit vztahy."koktal.
Musel jsem se zasmát. Byl zmatený. To bylo celkem roztomilé.
"Tae Tae ..."plácl jsem se do čela.
×××
S klukama jsme seděli okolo kulatého stolu a Taehyung nás donutil popíjet vodku s džusem.
Bavili jsme se o všem možném. Nejvíce nás zaujala debata o Hoseokově přítelkyni.
To se však obrátilo k konverzaci o naší orientaci.
"Já se přiznávám, že jsem čistokrevný gay!"zajásal Jungkook s panákem nahnědlé tekutiny v ruce. Tak ten už má dost.
Jimin ho poplácl po zádech.
"My víme Kookie,"zasmál se."Co ty Hobi, jak jsi na tom?"zeptal se zvědavě Jimin.
Hoseok byl překvapený, že jsme na něj vůbec promluvili. "No ... já jsem asi ... bi."řekl zaskočeně.
"Co znamená bi ... ?"zeptal jsem se. Všichni se na mě překvapeně podívali.
Aha. Je to něco co bych měl vědět?
ČTEŠ
Bad Choice (BTS; CZ) ✓
FanfictionMin Yoongi je mladý chlapec, který má všechno před sebou, ale jedním zbrklým rozhodnutím svého života začne litovat. Jeho život se obrátí naruby po nehodě a po bolesti, kterou mu způsobují jeho spolužáci, kteří ho dřív měli rádi. Ale co když ho může...