Friends?

147 19 0
                                    

<×××>

Yoongi

Všichni se na mě dívali jako na svatý obrázek. Není možné, že by si všimli mé dlouhodobé absence, ale jinak by to ani nedávalo smysl.

Najednou jsem zahlédl Jimina, který si to kráčel přímo ke mě. Co mám dělat? Chce mi něco udělat?

Asi metr přede mnou se zastavil a nadechl se.
"Tady by s tebou někdo chtěl mluvit."ukázal směrem, kde seděl Jungkook.
Už jen pohled na něj mě bolel.

Vstal a stoupl si přede mě. Proč nevypadal jako ten Jungkook, kterého jsem znal před dvěma měsíci?

"Yoongi, chtěl bych se ti omluvit, za to vše co jsem ti způsobil."začal. Nechtěl jsem věřit svým očím a ani uším.
Vážně se mi právě teď omluvil? Nezdá se mi to.

"Jestli je to zase nějaký vtip, tak už to laskavě přestaň hrát-"nedokončil jsem neboť mě Jungkook přerušil.

"Ne Yoongi, myslím to vážně. Taehyung mi vše řekl a já si uvědomil, jak strašně jsi se musel cítit, takže Yoongi - odpustíš mi?"usmál se upřímně.

Tak počkat. Taehyung mu vše řekl? Vše?
Otočil jsem se na něj s překvapeným výrazem, ale on mi naznačil ať se teď věnuji té osobě přede mnou.

Když jsem se na Kooka otočil zpět, tekly mu slzy z očí.
"Tak řekni něco,"pobídl mě a slzy si utřel.

"Já nemám co říct."koktal jsem. Mám mu poděkovat, nebo ... já nevím.

Jsem tak strašně zaskočený. Bylo mi zvláštně.

"Vážně nic neřekneš?"uchechtl si Taehyung a zamával mi rukou před očima.

Jungkook si povzdechl a objal mě.
Třídou se ozvalo radostné tleskání.

Nedokázal jsem zvednout ruce, které mi samovolně visely podél těla.

"Asi t-ti odpouštím, ale v poslední době .... já,"vzlykal jsem. Proč jsem začal brečet?

To on mě donutil ronit slzy. Najednou se ode mě odtáhl a usmál se.

Vypadal ... panebože.
Proč jsem si nikdy nevšiml toho jak dobře vypadá? Matka příroda si s ním dala asi hodně práce.

"Všechno nejlepší."usmál se ještě víc a trochu si uchechtl, přičemž svůj zrak sklopil dolů.

×××

"Děkuju moc. Vážím si toho, ale je to takové zvláštní."uznal jsem. Posadil jsem se pohovku. Následně mé oči vyhledaly ciferník, který ukazoval půl třetí a potom Taehyungovo tvář.

"Nemám na tom zásluhu jen já."pozvedl koutky rtů a sedl si vedle mě.

"A kdo další?"nadzvedl jsem obočí a otočil jsem se k Taemu s rukama skříženýma na prsou.

"Jimin. Řekl Kookovi, že jestli to bude pokračovat tak se s ním rozejde,"sklopil zrak. Bylo znát, že se snaží udržet smích

Já jsem se snažil o to samé. Takže pomohla metoda medu a biče? Vlastně naopak.

Když už jsme se dokázali uklidnit tak jsme oba dva úlevně vydechli.
Tae se bolestně držel za břicho.

"Mimochodem, mám pro tebe překvápko. Sice to není hmotný dárek, ale radost budeš mít určitě."oznámil mi nadšeně.

"Už dopředu ti říkám, že nemám rád překvapení."upozornil jsem ho se vztyčeným ukazovákem.

"Neboj. Mám to naplánovaný až na večer. Tak co mezitím udělat něco s těmi tvými vlasy?"navrhl a zvedl se z gauče.

"Raději půjdu k holiči."zasmál jsem se.

Po jeho včerejším výkonu bych se bál mu dát nůžky do ruky.

×××

"Dobrý den, budete si přát?"usmála se na nás slečna v černém.

"Rád bych se nechal ostříhat a obarvit."řekl jsem a ona s úsměvem na rtech přikývla.

"Posaďte se zde."ukázala na prázdnou židli.

Já jsem udělal co mi řekla a následně jsem do rukou vzal katalog.
Řekl jsem jí jakou chci barvu a Tae mi pomohl vybrat sestřih. Nakonec jsme se nějak domluvili.

Asi po hodině bylo hotovo a já s opět hnědými vlasy na hlavě spokojen.
Než jsme odešli musel jsem zaplatit částku, ke které se Taehyung dobrovolně přihlásil, že ji zaplatí.

Nechal jsem ho ať to udělá.

Před kadeřnictvím jsem si ještě zapálil, abych ze sebe schodil trému z dnešního večera.

"Neměl by jsi kouřit."ušklíbl se Tae a sedl si vedle mě na lavičku.

"Pomáhá mi to."přiznal jsem a popotáhl z cigarety.

Tae se pro ní natáhl a také ochutnal, ale rozkašlal se. Zasmál jsem se tomu.

"Vždyť je to hnusný."řekl se zkřiveným obličejem.
Po chvilce si odplivl na chodník. V podstatě se snažil dostat tu pachuť z úst ven.

"Fuj,"vyplázl jazyk znechucením a cigaretu mi vrátil.

"Člověk si zvykne."

<×××>

Yoongi má svůj zlozvyk a jak to i vypadá tak nové přátele. A to díky Taehungovi, protože se stává součástí Yoongiho rodiny. Jako starší brácha :-)
Doufám, že se líbilo. Jak si myslíte že se dají dohromady?

Bad Choice (BTS; CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat