Come back home

169 18 4
                                    

<×××>

Taehyung

"Vůbec se to tady nezměnilo,"podotkl a svou černou tašku si položil vedle gauče.

"A ty jsi nějakou změnu očekával?"zasmál jsem se nad jeho poznámkou a on zavrtěl hlavou.

Jsem rád, že má dnes pozitivní náladu.

"Asi se půjdu umýt,"namítl Yoongi a já přikývl.

Mezitím bych mohl udělat večeři.
To byla docela doba co jsem vařil.

Asi dva měsíce.

Já, když jsem sám, tak nevařím. Buď jím někde venku s přáteli, nebo jím studená jídla.

Hmm, snad nepodpálím kuchyň.

Když se Yoongi ztratil mezi dveřmi od koupelny vrhl jsem se k ledničce a vyndal nějakou zeleninu.

Rozhodl jsem se udělat smažené nudle.

Na tom není nic těžkého.

×××

Když jsem sléval nudle tak se ozvalo cvankutí dveří.

"Podal by jsi mi prosím nějaký ručník?"řekl pološeptem Yoongi, když vystrkoval mokrou hlavu ze dveří.

Nějakým nedopatřením jsem přestal dávat pozor na to co dělám a vylil jsem vařicí vodu z hrnce na svou ruku.

Zařval jsem bolestí.

"Kurva!"

Tak to mi trochu ulítlo.

Yoongi se zděsil a rozeběhl se ke mě, nehledě na to, že byl celý nahý a úplně mokrý a udělal mokré otisky chodidel v koberci.

"Co vyvádíš?"pokáral mě a na spáleninu  mi pustil ledovou vodu. Ruka mě po chvíli začala bolet chladem.

Vyndal jsem ji z ledové vody a zabalil si ji do útěrky. Otočil jsem směrem k Yoongimu.

Ten si svoji nahotu uvědomil až teď a zakryl si rukama rozkrok.

"Oblékni si prosímtě něco!"vyjekl jsem.

"A jak, když jsem úplně mokrý?"

Jeho slova jsem nějak nepochytil, neboť jsem se zakoukal na jeho hubené tělo.
Už jsem chtěl natáhnout ruku a přejet mu jí po vystouplých žebrech, ale Yoongi mě přerušil.
"Co civíš? Kde jsou ručníky?"řekl rozhozeně.

Já jsem se s rozšířenýma zorničkama vydal ke skříni, ze které jsem vytáhl bílý ručník a hodil ho po něm.

Yoongi si zalezl zpět do koupelny a já jsem se nevěřícně posadil na pohovku.

Co jsem se to právě pokusil udělat?
Dotknout se jeho vlhké holé kůže ...

Zamrazilo mě. Nad čím to proboha přemýšlím? Měl bych už trochu dospět a uvědomit si jak se chovat.

Bad Choice (BTS; CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat