Tentokrát byla účast větší, než, když jsme tu byli posledně. Procházeli jsme změtí lidí, podrážky se nám lepily k podlaze, jak se tam rozlévalo pivo a já věděl, že je mi z toho všeho trochu špatně.
Upravil jsem si nasazenou kapuci na hlavě a šel s Jackem k baru, kde si objednal pití. Zašklebil jsem se na skleničku tvrdého alkoholu, kterou do sebe hodil na jeden hlt.
"Co ty?" barman se na mě zvědavě podíval a čekal na mou objednávku, ale já jen zavrtěl hlavou. Jako odpověď jen pokrčil rameny a šel se věnovat jiným.
"Už nepiješ, nebo co?" zasmál se Jack, když před ním znovu přistála ta samá objednávka.
Chtěl jsem mu odpovědět. Jenže moje oči samy chtěly prozkoumat okolí a to, co našly uvnitř mě vyvolalo příval ostré bolesti. Viděl jsem Iana. Nevím, co mě na té holce na jeho klíně tolik překvapilo. Co mě dokázalo tak zlomit, protože takhle to být mělo. Tohle bylo přirozené. Tohle bylo to správné.
Ruce měl spojené za jejími zády, kdy mu krk lehce obsypávala polibky. Polknul jsem i přes ten hnusný knedlík v krku.
"Co je?" Jack se podíval stejným směrem jako já.
"Jo, tahle. Kočka, ale neboj se. U ní nemáme šanci ani jeden," Jack se znovu zasmál a já periferním viděním věděl, že si posunkem ruky objednal další sklenku. Zase se zlije jako hovado.
No a potom se Ian zahleděl naším směrem. Zamračil se, když jsme se střetli pohledy. Jenže já neměl v plánu mu dát tu šanci. Otočil jsem se k němu zády a odešel.
ČTEŠ
Are [CZ]
Short StorySvět má určitá pravidla, co se dodržují. Má vlastní představy o tom, jak by vše mělo být. Jenže co když je porušíme? BoyxBoy ❤️ © 2016 All rights reserved | by Killerwhale02 /druhá kniha z #WeAreOkayTrilogy - nenavazující/