"Hej, proč ses neukázal?" věděl jsem, že to Jack na mě mluví, ale nechtěl jsem zvedat hlavu. No, i přesto jsem věděl, že nebudu mít šanci to nijak zamaskovat po zbytek dne. Promnul jsem si oči a prohrábnul vlasy, než jsem se mu odvážil podívat do očí.
"Ty vole, cos dělal?" Jack si moje modřiny na tváři zkoumavě prohlížel a já poprvé zaváhal, jestli mu mám zalhat.
"Matka přitáhla domů nějakýho chlapa. A takhle nějak vypadají naše rozhovory," ironicky jsem se zasmál a ukazováčkem jsem ukázal na svoji tvář. Nechtěl jsem mu lhát. Stačilo, že jsem mu neříkal všechno.
Jack jenom uznale pokýval hlavou, ale v jeho očích byla vidět starost. Svalil se na lavici vedle mě a povzdechnul si. Věděl jsem, že mu to v hlavě šrotuje, jak se snažil přijít na něco, co by mi mohlo pomoct. Problém byl v tom, že tu nic takového nebylo.
"Opijeme se?" vyrazil ze sebe najednou, až mě to překvapilo. Přikývl jsem. V ten moment se ozval zvonek a Jack se zašklebil, protože ten zvuk nesnášel. Ignoroval fakt, že za chvíli přijde profesorka a bude mít další kecy o tom, že se nedostavujeme na hodiny. Stále jsem ovšem nechápal, proč nás jednoduše nevyhodí. Slyšel jsem ho domlouvat dnešní akci s pár klukama, co seděli vepředu. Já se toho nezúčastňoval, ne dneska. Jack hodil mobil Ashtonovi a ten napsal krátkou sms-ku dalším lidem z party.
"Okay. Takže v sedm u nás. Uděláme to jako normálně," ukončil to celé dohadování Jack a potom už si konečně začal vykládat věci na lavici, protože přišlo monstrum ve své celé kráse.
"No koho pak to tu nevidím. Snad sním, nebo nás opravdu pánové poctili naši přítomností? Kevine, k tabuli. Hned!"
Věděl jsem, proč nás nevyrazili. Proto jsem se na profesorku jenom usmál a udělal, co chtěla. A i když jsem nevnímal, co mi zadávala za otázky, odpovídal jsem. Jedna z věcí, co patřila k našemu způsobu života jako teenagerů. Opít se do němoty a zpaměti se našprtat úplně všechno. Protože kromě pití nás život nudil k smrti.
/Prosím, minulá část Calm down, Kevin, byla změněna, tak si to asi přečtěte znovu :D
ČTEŠ
Are [CZ]
Short StorySvět má určitá pravidla, co se dodržují. Má vlastní představy o tom, jak by vše mělo být. Jenže co když je porušíme? BoyxBoy ❤️ © 2016 All rights reserved | by Killerwhale02 /druhá kniha z #WeAreOkayTrilogy - nenavazující/