„A čo ty? Máš niekoho?"
Nasucho preglgnem a nesúhlasne pokrútim hlavou.
„Takže ešte si nenašiel svoju spriaznenú dušu?" zachichoce sa.
„Nie" precedím pomedzi zuby a zrak upriamim na svoje ruky.Mal by som ísť ku Care domov skontrolovať či sa už náhodou nevrátila.„
Namiesto toho tu sedím a popíjam kávu.
„Ale máš nejakú vyhliadnutú,však?" opýta sa s nadvihnutým obočím.
„Č-čo? Nié.Páči sa mi byť slobodný!" Popravde..Nepáči sa mi to.Len jej nechcem vešať na nos že som sa až po uši zaľúbil a celé som to posral kôli chľastu.
„Neklam mi! Červenáš sa! Tak,o koho ide?"
Hlasno si vzdychnem a vložím si tvár do dlaní.
„Preboha Mikey si ako baba" pretočí očami „Som tvoja najlepšia kamarátka,hovoríme si všetko.Či už to neplatí?"
„Ale keď ja..Ona..-"
Pozrie sa mi do očí a ruku položí na tú moju.
„Počúvam.Teraz som tu len a len pre teba."Po dvojhodinovom vylievaní si srdca Melise,som konečne zatvoril ústa a pozrel sa na ňu.Vyzerala zamyslene.
„Za prvé: Musí to byť dosť silné,pretože v živote som ťa takéhoto nevidela.
Za druhé:Si debil
A za tretie:To dievča ťa má na sto percent rado viac ako len kamaráta.Inak by ju to tak nezobralo.
Čiže čo z toho vyplýva?"
„Ehm..Mnóó.."
„Že jej musíš povedať čo ku nej cítiš ty pako!" vyvalím na ňu oči a ona sa zamračí.
„To nemôžem."
„Máš strach že to necíti rovnako?"
S malou dušičkou prikývnem.
„V tom prípade si padavka." buchne do mňa „Proste to daj von.Stále máš 50% šancu že ťa neodmietne."
„Čo máš dnes s tými percenta-"
„Keď ti na niekom záleží,daj mu to najavo.Tvojim prístupom nič nedosiahneš.Ak ju máš naozaj tak rád ako hovoríš,postav ten svoj lenivý zadok zo stoličky a utekaj za ňou!"
Na pár sekúnd ostanem ticho,no potom..
„Ospravedlň ma.Musím si niečo vybaviť!" poviem a s úsmevom vybehnem von z kaviarne.
Cara
Už som sa zmierila s verziou že celé naše priateľstvo sa zrútilo ako domček z kariet.V tom sa však rozleteli vchodové dvere a v nich sa zjavil Mike s obrovskou kyticov.
„Michael!" Skríkla som a rozbehla sa za ním.Pevne som ho objala okolo pásu a najbližších päť minút som nemala v pláne pustiť ho.
„Prepáč.Prepáč,prepáč,prepáč!" pošepkám. „Neviem čo to do mňa vošlo.Ani som to nemala vyťahovať.Bol si opitý a nevedel si čo robíš..Prepáč."
„To ja by som sa mal ospravedlniť tebe,nie ty mne.Táto veta možno pokazí celú atmosféru,ale opitý ľudia robia veci,po ktorých túžia.."
Odtiahla som sa od neho a venovala mu nechápavý pohľad.
Začne sa ku mne nakláňať.
„M-michael?"
„Ešte k nikomu som necítil to čo k tebe.." Je tak blízko..A v tom sa to stane.Pobozká ma.
Páni.Neverím tomu čo sa práve deje.Naozaj som dostala prvú pusu od neho?
„Uštipni ma" poviem keď sa od seba odlepíme.
„Čo?"
„Urob to.Mám totiž podozrenie že sa mi to celé sníva"
Uškrnie sa a znovu spojí naše pery.
„Takže to nie je sen..V tom prípade mi to budeš musieť vysvetliť lebo nič z toho nechápem." uchechtnem sa.
„Ľúbim ťa.Už som to viac nemohol tajiť."
Jeho slová mi vyrazili dych.Ako to že som si doteraz nič nevšimla?
„J-ja neviem..Je to na mňa moc rýchlo"
A je to tu.Jeho úsmev z tváre zmizol a namiesto neho sa tam objavila podivná grimasa.
„Aha..Chápem.."
„Prepáč"
Je mi jasné že k nemu už dlhšiu dobu niečo cítim..No všetko sa to zomlelo tak rýchlo.Nechcem aby to bolo takto.
„Takže.."
„Najlepšie bude keď odídem.Maj sa" Povie a zabuchne za sebou.
Čo som to zase urobila..
Nová časť :D Prepáčte ak som to moc urýchlila,ale už to je sedemnásta časť a chcem aby sa konečne začalo diať niečo zaujímavé :D^^
YOU ARE READING
Missing Words [Ukončené]
Fanfiction„Sme silnejší ako sa zdá,Cara." Obomi rukami mi chytí tvár a pritisne sa na moje pery. „Milujem Ťa"