„Oukej tak o piatej.“ Poviem a dám jej pusu.„Ľúbim ťa“
„Ja teba tiež“ Usmeje sa a zatvorí za mnou dvere.Zhlboka sa nadýchnem a s úsmevom na perách vykročím k autu.Naštartujem a vyrazím k Melisse.Včera večer mi napísala,že sa so mnou potrebuje súrne porozprávať.Vôbec z toho nemám dobrý pocit,no zrušiť to nemôžem.„Ahoj Mikeey!“ Skríkne hneď ako ma zbadá a pevne ma objíme.
„Aj ja ťa rád vidím.“ Zasmejem sa a odtisnem ju od seba,pretože mi dochádza kyslík.
„Poď dovnútra.Mám pre teba prekvapenie!“
Nič nepoviem a v tichosti ju nasledujem.Zavedie ma do obývačky,kde na nás čaká Daniel a nejaké dievča.
„Ahojte“ pozdravím ich a oni obaja vstanú.
„Mike toto je Sara.Sara,toto je Mike.Zoznámte sa“
Tmavovlasé dievča s veľkými zelenými očami sa na mňa milo usmeje a podá mi ruku.
„Sara.Teší ma.“
„Ehm..Aj mňa.“ Uhnem od nej pohľadom a nechápavo sa pozriem na Melissu.Tá sa iba usmieva od ucha k uchu,popričom stíska Danielovu ruku.
„Tak? Dlho sme sa nevideli.Čo máš nové?“ opýta sa po chvíli trápneho ticha a ja myknem plecami.
„Nič.Teda vlastne..“ Chcel som ich oboznámiť s tým,že ja a Cara sme konečne spolu no prerušili ma.
„Chápeme.Sara ty sa nám pochváľ.“
Začervená sa z tváre si odhrnie pramienok vlasov.
„Ja..V centre mesta som si prenajala menší byt aby som sa osamostatnila a dokázala svojim rodičom že sa o seba viem postarať aj sama a ich pomoc nepotrebujem.Dostala som rolu v jednom filme a včera ma prijali na vysokú.Plnia sa mi sny a je to niečo úžasné.“ Každé slovo čo výjde z jej úst ma fascinuje.Neviem čím to je,no v každom prípade je to zvláštne.
„Wow“ Skríknem nadšene a ona sa začervená.„Odkiaľ si?“
„Pochádzam z Dublina no v mojich štyroch rokoch sme sa s rodičmi presťahovali sem do Austrálie.Obaja sú podnikatelia a často museli cestovať za prácou.No a to je dôvod prečo tu dnes medzi vami sedím.“
Úplne som onemel.To ako hovorí je neskutočne udivujúce.
„Zaujímavé.“....„A čo ten film o ktorom si hovorila? Čo budeš hrať?“ Opýtam sa zvedavo a ona mi venuje celú svoju pozornosť.
„Je to romantický film a ja v ňom hrám hlavnú postavu.Popis tejto role by bol veľmi zdĺhavý a tak či tak by ťa nezaujímal.Je to naozaj slaďák.“ Uchechtne sa.Chystám sa povedať niečo veľmi "inteligentné" no Melissa ma predbehne.
„Sara? Môžem si ho na chvíľočku požičať? Bude to len na sekundu,prisahám!“
Nečaká na odpoveď a rovno ma zatiahne do vedľajšej miestnosti.
„Tak? Čo naňu hovoríš? Super,no nie?“ zazubí sa na mňa a ja zvraštím obočie.
„No-“
„Držal si sa skvelo! Páčiš sa jej!“
Vyvalím na ňu oči a zalapám po dychu.
„Čo? Poznáme sa ledva desať minút.“
„Hej no už som jej o tebe stihla povedať dosť vecí na to,aby si sa jej páčil.A navyše..Videla som ako po tebe pokukuje a ty tak isto.“ Stojím pred ňou ako obarený a bojím sa niečo povedať.
„Ako to že si jej o mne hovorila? Načo?“
„Michael chcem ti len a len to najlepšie.Zavolala som ju k nám iba kôli tebe,tak sa snaž nezbabrať to.“ Žmurkne na mňa.
„Ale ja mám p-“
„Aspoň tomu daj šancu.“
Nechápavo na ňu hľadím a hľadám tie správne slová aby som jej vysvetlil ako sa veci majú,no nič ma nenapadá.
„A-ale-“
„Prosím.Urob to aspoň kôli mne.“
Cez pootvorené dvere sa pozriem na Saru a premeriam si ju pohľadom.Je nádherná a pôsobí dosť milo no..
„Fajn.“
„Uvidíš že nebudeš ľutovať“ Potľapká ma po pleci a spoločne sa vrátime za ostatnými.Práve som pristúpil na najväčšiu hovadinu akú som mohol.Toto nedopadne dobre..
Nová časť :) Nebojte nezabudla som na Vás,akurát som nestíhala nič písať :) Budem sa snažiť vydávať časti pravidelnejšie aaaa po tomto príbehu sa môžete tešiť na nový,tentokrát viac prepracovanejší a premyslenejší :) Mám Vás moc rada❤
ESTÁS LEYENDO
Missing Words [Ukončené]
Fanfic„Sme silnejší ako sa zdá,Cara." Obomi rukami mi chytí tvár a pritisne sa na moje pery. „Milujem Ťa"