Zobúdzam sa celá prepotená a aby toho nebolo málo,neskutočne ma bolí hlava.Zo včerajšej noci si pamätám veľmi málo,no to že som sa takmer vyspala s Mikeyom si pamätám do detailu.
Hľadím na strop a môj mozog je schopný premýšľať len nad tým.
Keď som rozhodnutá konečne výjsť z postele,niekto zaklope.
„Môžem?" opýta sa mierne chrapľavým hlasom a stlačí kľučku.
„Počkaj!"
Rýchlo na seba navlečiem čierne kraťase a veľké biele tričko s nápisom Heartbreaker.
„To ti trvalo" zasmeje sa a svoj pohľad upriami na moje tričko.„Naozaj?" Fajn.Takže si to naozaj nepamätá.
Pretočím očami a jednou rukou sa oprem o zárubňu.
„Čo chceš?"
„Nemáš niečo na hlavu? Asi mi vybuchne"
Chvíľu mi trvá kým odpoviem,no napokon zo mňa predca len niečo vypadne.
„Ehm..Jasné.Poď"
Kráčam pár krokov pred ním a cítim na sebe.Zrýchlim.
„Na.Toto by malo zabrať" poviem odmerane a hodím mu tubu so šumienkami.
„Ďakujem" usmeje sa „Ty nechceš?"
Nesúhlasne kývnem hlavou a odvrátim pohľad.
„Radšej pôjdem na čerstvý vzduch."
„Počkaj.." jemne ma chytí za zápästie a otočí k sebe.„Stalo sa niečo?"
„Nie" vykríknem nervózne a on nadvihne obočie.
„No ták.Vidím že s tebou niečo nie je v poriadku." Na chvíľku sa odmlčí a vzdychne si.„Stalo sa medzi nami včera nieč-"
„Daj mi pokoj!"
Vytrhnem sa z jeho stisku a utekám do kúpeľne.Sadnem si na okraj vane a už zas sa rozplačem.Možno to teraz vyzerá že to až moc prežívam,no..Niečo ma k nemu ťahá.Páči sa mi a neskutočne ma serie včerajšok a ešte viac to,že si na to nespomína.Čo značí len to,že to nebolo úprimné.Proste bol opitý a chcel si užiť.Nič viac.
„Cara..Otvor" zabúcha na dvere ale ja neopoviem.„Potrebujem sa s tebou porozprávať" ...„PROSÍM!"....„Prepáč ak som urobil nejakú blbosť ale mal som vypité a vtedy nerobím nič iné"...„Povec mi o čo ide."
Už to ďalej nevydržím.Nevydržím tam len tak sediet a počúvať ho.Odomknem dvere a pozriem sa mu priamo do očí.
„Skoro si ma pretiahol!" zvriesknem.Neveriacky sa na mňa pozrie a zahryzne si do spodnej pery.
„Prepáč.."
Pozriem sa naňho výrazom ala Robíš si srandu? a odídem.
Pri obúvaní topánok zhora započujem buchnutie a slovo „Kurva".
Zabuchnem za sebou dvere.
Mike
„Kurva!" buchnem pesťou do steny čo najsilnejšie ako to ide.
Neverím tomu že som sa pokúsil pretiahnuť ju.To som predca nemohol..Do riti!
Čo keby si namiesto nadávania bežal za ňou? Ozve sa môj múdry mozog,ktorý ma ako vždy pravdu.Okamžite zbehnem dolu a vybehnem na ulicu.Rozhliadam sa okolo seba no nikde ju nevidím.Je preč.
Tak a tu je nová časť :) Páčila sa? :)
BINABASA MO ANG
Missing Words [Ukončené]
Fanfiction„Sme silnejší ako sa zdá,Cara." Obomi rukami mi chytí tvár a pritisne sa na moje pery. „Milujem Ťa"