Cara
„Čo takto zájsť na obed? Som hladná.“ Poviem,no odpovede sa mi nedostane a tak to skúsim ešte raz.
„Tak?“ Zase nič.Vzdychnem si a rukou mu zamávam pred očami,čím upútam jeho pozornosť.Svoj zrak premiestni z mobilu na mňa a jemne sa usmeje.
„Áno láska?“
„Ja len či nezájdeme na obed ale ak máš niečo dôležitejšie tak-“
„Písal som mame.“ preruší ma a ja sa zarazím.„Musel som sa ospravedlniť za ten včerajšok.“
Chápavo prikyvujem až do chvíle kým ma nepohladí po nohe.
V tú chvíľu prestanem vnímať všetko okolo mňa a srdce sa mi šialene rozbúši.
„Takže ideme do mesta alebo ostaneme v teple domova a objednáme si pizzu..?“ Vytiahol ma z tranzu a tak som sa rýchlo otriasla a s úsmevom na perách odpovedala na jeho otázku.
„Druhá možnosť sa mi pozdáva viacej“ Uškrniem sa a zahryznem si do spodnej pery.
„Hmm..Tiež si myslím“ Povie a pritiahne si ma k sebe.Prebojuje sa do mojich úst,no ja sa po chvíli odtiahnem.Nechápavo sa na mňa pozrie a prekríži ruky na hrudi.
„Hééj! To malo čo znamenať?“ Roztomilo oduje spodnú peru a ja myknem plecami.
„Prepáč,ten hlad je silnejší ako ja.“
Mike
„Prepáč,ten hlad je silnejší alo ja.“ Povie a odpochoduje do izby.
Naschvál vykrucuje zadkom,čím ma privádza do šialenstva.Chvíľu sa ovládam,no to sa proste nedá.Prečo je tak kurevsky sexy?!
Rozbehnem sa za ňou a prehodím si ju cez plece.Zapiští a buchne ma po chrbte s tým,že ju mám okamžite pustiť.
„Michael Gordon Clifford!“ Vykríkne moje meno a ja ju hodím na posteľ.Pozriem sa na ňu s nadvihnutým obočím a ona sa zhlboka nadýchne.„Ja ťa tak strašne miluje-“ Preruším ju svojim bozkom pri ktorom cítim ako sa usmeje.Pretočí sa nado mňa a obkročmo si sadne na moje brucho.Začne mi bozkávať krk a pomaly sa presúva čoraz nižšie,pričom si ma značkuje cucflekmi.Opatrne jej dám dole tričko a hodím ho kdesi do kúta.Ona urobí to isté a následne sa vrhne na moje pery.Chytím ju za boky a o niečo neskôr z nej strhnem kraťase.
Cara
Ani sa nenazdám a ocitnem sa pred ním len v spodnom prádle.
„Teraz si na rade ty“ Poviem a s miernym úskrnom ho vyzlečiem z nohavíc a čoskoro aj z boxeriek.Zahryzne mi do ušného lalôčku a ja od vzrušenia zavzdychám.Zasmeje sa a rukami prejde po mojich prsiach a mne na tele nabehnú zimomriavky.
„Počkaj!“ Vykríkne zrazu a na sekundu odbehne do kúpelne.Vráti sa smalou škatuľkou,usudzujem,kondómov.
„Héj! Ja som si myslela že ideme pracovať na dieťati!“
„Č-čo?!“
„Čo je? Splodíme spoločne malého Michaela,vezmeme sa a budeme žiť ako jedna veľká,sťastná rodina!“
Bolo vtipné sledovať jeho vydesený výraz.
„J-ja..no..“ zakokce sa a mne to už nedá a vybuchnem do smiechu.
„Ty-..Ty si si fakt myslel že to hovorím úplne vážne? Nené!“
„Takže ty si si robila sran-“
„Jasné že hej ty pako!“ poviem pomedzi smiech a on ma sotí.
„Toto ti nedarujem!“
Čo sa dialo ďalej už opisovať nejdem.Všetkým je jasné čo sa stalo.
Tadáá :) Čo na to hovoríte? :D Trošku úchylnejšie dnes ale čo narobím no..Aj to treba :D
VOCÊ ESTÁ LENDO
Missing Words [Ukončené]
Fanfic„Sme silnejší ako sa zdá,Cara." Obomi rukami mi chytí tvár a pritisne sa na moje pery. „Milujem Ťa"