Moja nálada je na bode mrazu.Cítim sa mrzuto a som ako bez duše.Jedinou mojou záchranov malo byť jedlo.Veľa jedla.Po prekutraní celej kuchyne som však zistila,že
Stojím pred regálom s cereáliami.Neviem sa rozhodnúť ktoré si zobrať.Cheerios alebo Nesquik?
„Ak ti môžem poradiť,“ Potľapká ma niekto po pleci „Tieto sú najlepšie.“ a podá mi veľkú krabicu.Pozriem sa naňho a úplne stratím reč.
„J-ja-“
„Ja som Luke,teší ma.“ Usmeje sa a potrasie mi rukou.Vzdychnem si.
„Cara.“
„Anjel menom Cara.Aww.Dnes mám proste šťastie.“
Neviem čo tým sleduje,ale dostal ma.
Jeho modré oči.úsmev a šarm ma očarili na toľko,že som sa takmer roztopila.Niekoľko minút na seba ticho hľadíme..
“Tak..ďakujem za radu.Ahoj“ poviem a otočím sa smerom k pokladni.
„Počkaj!“ skríkne a tak zastanem.„Nezašla by si so mnou..čo ja viem..Na kávu?“ Opýta sa a nadvihne obočie.
„Ehm..Nie?“
„Prečo?“
„Pretože sa nepoznáme.“ A možno aj preto,že mi svojím neodbitným správaním pripomínaš Michaela.
„Veď práve.Chcem ťa spoznať,tak mi to dovoľ.“
Mike
„To je taká..“
„Melissa!“ Zastavím ju skôr,než stihne vyslovoť to slovo.Škaredo sa na mňa pozrie a odfúkne si pramienok vlasov z tváre.
„Krava.Prepáč,ale musela som.“
„Neviem na ňu prestať myslieť.Je tak úžasná,krásna,múdra..“
A v tom mi vlepí najbolestivejšiu facku,akú som kedy dostal.
„Au!“ chytím si líce „To bolo za čo?“
„Ešte sa pýtaj!Tebe asi boh tej múdrosti veľa nenadelil,však? Správaš sa ako debil.Mal by si sa na ňu vysrať a nie ju tu ospevovať aká je dokonalá.Spamätaj sa!“
Ticho..Ticho ktoré preruší až Danielov príchod do obývačky.
Venuje nám pohľad a široko sa usmeje.
„Ahoj láska.“ Pobozká Melissu na líce „Čau Mikey“.Posadí sa k nám a načiahne sa k miske plnej pukancov.
„Ale čo mám robiť aby-“
„Aká je téma?“ preruší ma.
„Cara..Už zase.Prosím ťa,zober ho niekam von a porozprávaj sa s ním.Ja si musím niečo vybaviť.“
„Fajn.Tak poď chlape.Spravíme si mužskú jazdu!“ Zasmeje sa.
„Poďme.“Melissa
Po tom ako chalani odišli som sa pustila do "pátrania".Potrebovala som zistiť adresu Cary,pretože som si s ňou potrebovala niečo vyriešiť.
Netrvalo dlho a mala som o nej všetko,čo som potrebovala.
Obula som si tak svoje čierne vansky a zamkla za sebou.V aute som si pustila cédečko s obľúbenými pesničkami a trošku si v hlave utriedila myšlienky o tom,čo sa vlastne chystám urobiť.
Z jednej strany mi to prišlo trápne,no z tej druhej..Je to pre Mikeyovo dobro.Zhlboka som sa nadýchla a zazvonila.Nikto sa neozval,a tak som to skúsila ešte raz.
„Veď už idéém!“ Započula som.V tom sa vchodové dvere otvorili a vykukla z nich polonahá tmavovláska s pohárom vína v ruke a širokým úsmevom na perách.
„Kto ste?“ opýta,a rozosmeje sa ako zmyslov zbavená.
„Melissa Nicolls..Michaelova kamarátka.“
Úsmev z tváre jej v okamihu zmizne a namiesto neho sa tam objaví čudná grimasa.Začne sa upravovať a zakrývať svoje telo.
„Ehm..A čo tu chceš?“
„Porozprávať sa.Ale..Očividne som neprišla vhod.“
Zavrie oči a chytí sa za čelo.
„N-nie..to nie je tak ako to vyze-“ Nestihne dokončiť to čo chcela povedať,pretože jej do toho skočí mužský hlas ozývajúci sa z vnútra.
„Zlato vráť sa! Chýbaš mi tu!“
Viac počuť nepotrebujem..
„Fajn..“ Už som na odchode,no predca mi to nedá. „Počuj.Nič ma do toho nie je,ale Mike ťa naozaj ľúbi.Čo tak mu povedať pravdu a zbytočne ho nenamotávať? Hmm? Baví ťa to? Pretože mňa nie.Trápi sa a to všetko len kôli chudere ako si ty Je mi z teba zle.“ Viac k tomu nemám čo dodať a tak naštavane odchádzam smerom k môjmu autu.
„P-počkaj“ Kričí za mnou,ale ja ju ignorujem.Nebudem s ňou strácať čas.
Nová časť ľudze :D Páčila sa? Dúfam že áno😊
YOU ARE READING
Missing Words [Ukončené]
Fanfiction„Sme silnejší ako sa zdá,Cara." Obomi rukami mi chytí tvár a pritisne sa na moje pery. „Milujem Ťa"